راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

زیبایی لنز رنگی طوسی بروی چشمان شما

امروزه استفاده ار لنزهای رنگی در بین افراد از محبوبیت خاصی برخوردار است . یکی از نکات مهم در رابطه با تهیه لنز توانایی انتخاب رنگ مناسب آن با توجه به رنگ پوست صورت و رنگ مو است تا زیبایی چهره دو چندان شود.

لنز طوسی یکی از رنگهای پرطرفدار در بین مصرف کنندگان لنز رنگی است . در این مقاله قصد داریم بگوییم که لنز طوسی به چه افرادی میاد و برای چه رنگ مو و پوستی مناسب است . پس تا انتها با ما همراه باشید .

لنز چشم طوسی

لنزهای طوسی برای افزایش زیبایی و جذابیت چشم ها ، گزینه بسیار مناسبی هستند .رنگ طوسی از ترکیب دو رنگ مشکی و سفید است که در روانشناسی رنگ‌ها به عنوان رنگ سازش یاد می‌شود. افرادی که از لنز طوسی استفاده می‌کنند آرام ولی جدی به نظر می‌رسند و حس اعتماد به نفس را به دیگران القا می‌کنند.

لنزهای رنگی طوسی دارای دو دسته هستند ؛یک دسته دارای حاشیه مشکی می باشند و دسته دیگر بدون حاشیه.وجود این حاشیه سبب می‌شود که رنگ چشم بهتر با رنگ لنز ترکیب شود. البته افرادی که چشمهایشان کاملا مشکی هست بهتر است از نمونه بدون دور آن استفاده کنند چون رنگ مشکی چشم خودشان همان کار را انجام می دهد .

رنگ لنز طوسی معمولا به هر مدل آرایش و لباسی می آید و افراد با گذاشتن این لنز رنگی زیبایی چهره خود را دوچندان می کنند .

رنگ پوست مناسب با لنز طوسی

در دنیای امروزی بسیاری از افراد دوست دارند تغییراتی را در چهره، آرایش مو، نوع پوشش و حتی سبک زندگی خود ایجاد کنند. علاقه به زیبایی و تنوع در تمام افراد وجود دارد اما تغییرات زمانی زیبا هستند که بر طبق اصول خاصی انجام گرفته باشند و انتخاب‌ها درست بوده باشد. به صورت کلی تصمیم برای ایجاد تغییر در چهره و ظاهر به خصوص اگر این تغییر مربوط به زیباترین قسمت چهره یعنی چشم ها باشد بسیار دشوار و حساس است.

اگر پوست شما تن رنگی روشن دارد، لنز های طوسی برای شما مناسب خواهد بود. در این موارد هم چنین رنگهای روشن و رنگ هایی که دارای درخشش هستند توصیه می شوند.

اگر پوست متوسط یا گندمی دارید استفاده از رنگهای روشن مانند لنز طوسی، فکر خوبی است

اگر رنگ پوستتان سبزه است از لنز طوسی استفاده کنید.اغلب مردم اعتقاد دارند که رنگهای روشن برای پوست سبزه مناسب نیست ، در حالی که این عقیده اشتباه است اگر می‌خواهید ظاهر دل انگیز و متفاوتی داشته باشید ، لنز طوسی نسبتا تیره را امتحان کنید تا ظاهرتان را سرد و جذاب کند.

جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید لنز رنگی با مشاورین دیالنز در تماس باشید : “02177615699

شماره واتساپ : « 09397811922 »

 

رنگ موی مناسب با لنز طوسی

رنگ موها نیز نقش اساسی در زیباتر دیده شدن یا دیده نشدن لنزها دارند.اگر نتوانید رنگ لنز خود را با رنگ موهایتان یکنواخت انتخاب کنید ممکن است، چهره‌ شما جذابیت خود را از دست بدهد.

موی مشکی رنگ، به ویژه با سایه‌های سرد مانند مشکی-آبی یا خاکستری و قهوه‌­ای سیر، تضاد زیبایی را با لنزهای طوسی عسلی ایجاد می‌­کنند.

اگر موهای قهوه‌ای متوسط دارید (نه تیره نه روشن) می‌توانید از لنز رنگ طوسی استفاده کنید.

اما اگر موهای شما روشن و بلوند است نباید سراغ لنزهای روشن بروید. اتفاقا برعکس، وقتی موها روشن هستند لنز رنگی باید تیره انتخاب شود.

خرید لنز طوسی

وقتی که همه نکات جهت انتخاب لنز طوسی را در نظر گرفتید و به این نتیجه رسیدید که لنز طوسی همان رنگ مناسب شماست ، نوبت به خرید لنز طوسی با کیفیت می رسد . فروشگاه دیالنز با داشتن برندهای معتبر و با کیفیت تمامی رنگ های لنز طوسی را در فروشگاه خود جای داده است .

رنگ طوسی دارای تناژ رنگی بسیار بالایی است از جمله لنز طوسی آبی روشن دور مشکی ، لنز طوسی دور مشکی ، لنز طوسی عسلی ، لنز طوسی تیره بدون دور ، لنز طوسی یخی طبیعی ، لنز طوسی درخشنده ، لنز طوسی یخی هایایلایت و ...که هر کدام از این رنگ ها را می توانید در برندهای مختلف پیدا کنید .

فروشگاه آنلاین دیالنزمفتخر است دارای بیشترین تنوع رنگ و برند در لنزهای طبی ، رنگیو طبی رنگیبوده و در صورت دریافت مشاوره می توانید با متخصصین دیالنز در ارتباط باشید تا از خریدی مطمئن بهره مند شوید .

معرفی 2 برند لنز طوسی سال 1401

لنز رنگی طوسی اوربان لایر

یکی از برندهایی که دارای طیف رنگی طوسی است ، برند اوربان لایر می باشد . این برند دارای دوره مصرف فصلی است یعنی بعد از باز کردن بسته قادر خواهید بود در صورت رعایت نکات بهداشتی ، به مدت 3 ماه از آن استفاده کنید .

این لنز دارای قطر 14.2 و منحنی پایه 8.6 میلیمتر است و برای افرادی که دچار خشکی چشم هستند ، مناسب میباشد . لنز اوربان لایر دارای لنزهای طبی رنگی نیز می باشد .

لنز رنگی طوسی استلاکالرز

لنزهای رنگی فصلی استلا با طیف رنگی گسترده و کیفیت فوق العاده توانسته نقش زیادی در بازار لنزهای رنگی ایفا کند .

این لنزها داراری قطر 14.5 میلیمتر و منحنی پایه 8.6 میلیمتر است .همچنین لنزهای استلاکالرز تغییر رنگ زیبا و دلخواهی را در چشمان شما ایجاد می کند .

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋