راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

همه چیز در مورد قالیشویی

قالیشویی مجموعه ای از موسسات می باشد که کارخانه هایی در داخل و یا خارج از شهر دارند، و در آن با بهره گرفتن از وسایل و دستگاه های پیشرفته و همچنین استفاده از مواد شوینده مناسب ، اقدام به نظافت و تمیز کردن انواع فرش ، موکت و مبلمان می نمایند.

 

قالیشویی

نکاتی که باید به هنگام انتخاب قالیشویی مد نظر قرار داد:

همان طور که می دانید بافت فرش از الیاف مانند: ابریشم، پنبه و دیگر مواد مشابه می باشد، و شستشو و تمیز کردن آن باید به نحوی صورت گیرد که بافت فرش دچار آسیب نشود و همچنان کیفیت اولیه خود را حفظ نماید. به همین منظور انتخاب کردن یک قالیشویی در جهت انجام امور خدمات و نظافت فرش از اهمیت بالایی بهره مند است.

 از جمله نکاتی که به هنگام انتخاب یک قالیشویی مناسب باید به آن توجه کنید به شرح زیر می باشد:

• مجاز بودن قالیشویی

برخی از کارگاههای شستشوی قالی غیر مجاز بوده و از مجوز رسمی برای فعالیت بهره‌مند نیستند، به همین منظور کارگاه ها یا کارخانه های شستشوی فرش باید برای ارائه خدمات خود از مجوز فعالیت که زیر نظر اتحادیه قالیشویی است بهره‌ مند باشند. تعرفه خدمات در بین تمام کارگاه ها و کارخانه های شستشوی فرش که دارای مجوز فعالیت هستند یکسان می باشد و در صورت بروز آسیب به فرش در حین انجام خدمات، خسارات آن به طور کامل جبران می‌شود.

 • بهره گرفتن از مواد شوینده مناسب جنس فرش ها

  الیاف به کار رفته در فرش های ماشینی و دستباف با هم متفاوت است، و به همین دلیل نحوه ی  شستشوی هر کدام نیز متفاوت می باشد. فرش های ماشینی نسبت به  فرش های ابریشمی و  دستباف از حساسیت کمتری بهره‌ مند هستند و می توان از شوینده‌ های شیمیایی به هنگام شستشوی آن ‌ها استفاده کرد. متقابلاً شستشوی فرش های ابریشمی باید با مواد گیاهی و با به کارگیری از دستگاه مخصوص شستشو انجام شود.

 • موقعیت مکانی و دسترسی راحت به قالیشویی

 معمولاً موقعیت مکانی کارگاه ها یا کارخانه های شستشوی فرش مجاز در داخل یا خارج از شهر واقع شده است. کارگاه هایی که در داخل شهر دایر هستند،  خدمات نظافتی آن ها سرعت بیشتری داشته و معمولاً در قبال حمل و نقل فرش ها هزینه ای دریافت نمی کنند به عبارتی سرویس حمل و نقل آن ها رایگان می باشد. اما این نکته هم قابل توجه است که کارخانجاتی که در خارج از شهر واقع هستند،  خدمات خشک شویی فرش ها ، توسط آنها با کیفیت بهتری می باشد. به طور کلی ارائه خدمات با کیفیت شستشوی فرش، در هر دو حالت از اهمیت  بالایی بهره مند است.

قالیشویی

 شستشوی فرش در قالیشویی با مواد شوینده:

 همانطور که می دانید فرش نیز مانند دیگر وسایل نیاز به تمیز شدن و شستشو دارد. خیلی از افراد این دغدغه را دارند که شستشوی فرش به صورتی انجام شود که تغییری  در ظاهر و رنگ آن صورت نگیرد. بهترین راه حل برای تمیز کردن فرش ها و رفع این  مشکل، بهره گرفتن از مواد شوینده با کیفیت مناسب فرش می باشد، تا  آلودگی های موجود بر روی فرش کاملا پاک شده و کمک به دوام و عمر مفید آن نماید. از دیگر مزایایی که استفاده از مواد شوینده مناسب در شستشوی فرش دارد می توان به :

• چربی زدایی

• نرم کردن فرش

• از بین بردن لکه های رنگی ایجاد شده بر روی فرش

• انجام عمل شست و شوی فرش با بالاترین کیفیت اشاره کرد.

 چربی ها، رایج ترین نوع آلودگی بر روی فرش می باشند که بر اثر واژگونی مواد غذایی، لکه های آن بر جای مانده است. کارخانه قالیشویی ادیب برای از بین بردن این گونه از لکه ها با استفاده از بهترین مواد شوینده مناسب فرش، اقدام به تمیز کردن و شستشوی مناسب آن ها می نماید.

 اعلاشویی فرش چیست و به چه صورتی انجام می شود؟

 اعلاشویی فرش  جزو خدمات ویژه یک قالیشویی می باشد، که با شستشوی معمولی کاملا متفاوت است در این نوع شستشو از مواد مخصوص استفاده می ‌شود و عمل شستشو در دو نوبت انجام می پذیرد. این شیوه از شستشو بیشتر برای فرش هایی مورد استفاده قرار می گیرد که مدت زمان زیادی از شستشوی آن ‌ها گذشته و یا زیاد از حد در دسترس بوده و رفت و آمد برای آن بیشتر می باشد. برخی از افراد نیز با توجه به اینکه در منزل خود از حیوان خانگی نگهداری می کنند و یا بچه‌ های کوچک دارند، نسبت به این شیوه از شستشو بیشتر تمایل دارند. در این نوع شستشو از شوینده ها و نرم کننده های مخصوص فرش  استفاده می کنند که همین امر سبب برگرداندن نرمی و لطافت اولیه فرش ها شده و به راحتی فرش های زبر و سخت را نرم می کنند. استفاده از مایعات شستشوی مناسب در این شیوه از شستشو، کیفیت اولیه فرش را حفظ کرده و تضمین کننده عمر مفید فرش می باشد. در صورت نیاز با توجه به درخواست مشتری عمل سفید شویی و لکه برداری از روی فرش نیز انجام می‌ شود.

قالیشویی

مراحل شستشوی فرش از زمان ورود به قالیشویی تا خروج آن:

اولین مرحله در زمان ورود فرش به قالیشویی غبار گیری اولیه می باشد، که هم به صورت دستی و هم به وسیله دستگاه انجام می شود. مرحله دوم غبار گیری مکانیکی می باشد ، که این عمل توسط ضربه زن های مکانیکی صورت می گیرد. در مرحله بعد با غبار گیری عمیق از فرش که به وسیله دستگاه های نانو تکنولوژی انجام می شود ، فرش آماده برای شستشوی یکپارچه می شود که با بهره گرفتن از دستگاه های اتوماتیک انجام می پذیرد. خشک کردن فرش ها با کمک گرفتن از دستگاه های خشک کن صنعتی و یا گرم خانه ای صورت می گیرد.

قالیشویی آنلاین :

امروزه سبک و شرایط زندگی بشر به گونه ای شده که دیگر نیازی نیست برای انجام برخی امور و کارها اقدام به مراجعه حضوری و یا تماس های مکرر نمائید، و می توانید به راحتی ،به صورت اینترنتی و مجازی بسیاری از کارهای خود را انجام دهید. قالیشویی ادیب نیز با ثبت سفارشات به صورت آنلاین ، آماده ارائه کلیه امور قالیشویی و دیگر خدمات شستشو برای شما عزیزان می باشد.

4704-021

www.adibcarpet.com

 

 

 

 

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋