راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

تخته وایت برد شیشه ای پایه دار

تخته های وایت برد، باتوجه به طولعمر بالا، دوام زیاد، تنوع در طرح و رنگ، ضخامت بالای شیشه از نوع سکوریت و در حالت کلی کاربردهای فراوان به یکی از محبوبترین گلسبردهای موجود در بازار تبدیل شدهاند. قابلیت شستشو و ایمن بودن این وایتبردها نیز بیش از پیش مطرح است. در برخی از مکانهای مختلف که بحث آموزش در میان است از این تختهها استفاده میشود.

 باشگاه و آرایشگاه از جمله مکانهای فانتزی هستند که استفاده از این نوع تختهها را در محل آموزش خود مورداستفاده قرار میدهند و دلیل این استفاده نیز، همان تنوع رنگی است که قبلا ذکر شد.

هدف این مقاله، معرفی تخته وایتبرد شیشهای است که در نوع پایه دار خود مورداستفاده قرار میگیرد و برای تمام نیازهای آموزشی، لازم و ضروری است.

وایت برد پایه دار

مشخصات ظاهری وایتبرد شیشهای پایه دار

ابعاد متفاوت برای وایتبردهای شیشهای از ابعاد 100 در 200، 100 در 180، 100 در 150و اندازههای مختلفی تولید میشود که باتوجه به موارد استفاده افراد در مکانهای مختلف مورداستفاده قرار میگیرد. این وایتبردها که در اندازههای مختلف عرضه میشوند مناسبترین ابعادشان، سایز 100 در 70 است.

  • پایههای فلزی و یا پلاستیک مقاومی دارند.
  • پایهها در برخی موارد دو عدد است که تعادل مختص به وایتبرد حفظ شود و یا در حالت چرخدار است که قابلیت جابهجایی به هر مکانی را دارد.
  • رنگ پایهها اغلب، نقرهای و سفید است
  • چرخهای پایهدار، ترمز مناسبی در قسمت چرخ دارند که مانع از لغزش وایتبرد در هنگام جابهجایی آن میشود.
  • شیشه سکوریت که پشت چاپداری دارد از مشخصات مطلوب تخته وایتبرد شیشهای پایهدار است.
  • ضخامت شیشه سکوریت مورداستفاده در وایتبرد در حدود 4 میلیمتر است.
  • ورق فولادی که در پشت شیشه طراحی شده، ضخامتی در حدود 0.17 میلیمتر دارد.
  • قابلیت استفاده از خاصیت آهنربایی برای قراردادن پاککن و ماژیک
  • وجود گیره نگهدارنده کاغذ
     
     

وایت برد پایهای

 

موارد استفاده وایتبرد پایهدار

از این تخته وایتبردها برای استفاده در ادارات، آموزشگاهها و سازمانها، استفادههای زیادی خواهد شد. این تختهها با خاصیت بینظیر خود در طرحی، باعث میشوند تا در هنگام نوشتن مطالب و پاککردن آن هیچگونه رد و اثری از نوشته بر روی تخته وایتبرد نماند و فقط با یکبار پاک کردن، تخته مانند روز اول خود، تمیز و شفاف شود، البته بهشرطی که از ماژیک مخصوص همین تخته وایتبردهای شیشهای استفاده شود. شفافیت و درخشندگی وایتبرد شیشهای پایهدار در هنگام استفاده طولانیمدت نیز حفظ شده و در هر زمان، همان حالت جذاب و لاکچری خود را حفظ میکند.

اهمیت نصب برای فضای محدود

تخته وایتبرد پایه دار برای نصب در مکانهایی که محدودیت فضا مطرح است، مورداستفاده قرار میگیرند. تخته وایتبرد پایهدار تک پایه و چند پایه نوع برجستهتری از تخته وایتبردها هستند. این نوع تختهها برای اتاقهایی که فضای کافی برای نصب ندارند مورداستفاده قرار میگیرند. نصب وایتبرد بر روی پایه تک از ابتداییترین نوع تخته وایتبرد شیشهای است.

بعد از آن، طراحی و نوع ساخت این نوع تختهها نیز رشد زیادی پیدا کرد و تختههای دو پایه با چرخهای گردان پدید آمد که بهنظر میرسید، کاربردیتر از نوع قبلی بود. در انواع جدیدی از تخته وایتبردهای شیشهای وجود پیچ در پایههای آنهاست که افرد میتوانند ابعاد و اندازه تخته را مطابق با خواسته و نیاز خود تنظیم کنند.

 

اهمیت استفده از وایت برد پایه دار

شیشه مورداستفاده برای وایتبرد

استفاده از شیشههای خاص در ساخت وایتبرد شیشهای پایهدار، باعث شده است تا کیفیت آنها تا حد قابلقبولی بالاتر رود. این نوع شیشه که از جنس کریستال و سوپر کلیر است، اهمیت زیادی در نمایان شدن نوشتهها بهطور واضح دارد. بعد از اینکه مرحله انتخاب نوع شیشه وایتبرد به اتمام رسید، مرحله سکوریت کردن این شیشهها موردتوجه قرر میگیرد. شیشه سکوریت، مقاومت و دوام بسیار بالایی نسبت به انواع دیگر خود دارد. ضربه و حرارت دو عامل تخریبگر هستند که هیچ خطری برای این نوع تخته وایتبرد ندارند و جنس و کیفیت این نوع تخته باعث میشود که چنین قابلیتی در تخته وایتبرد شیشهای باشد.

عدم ناهمواری و صاف بودن سطح تخته وایتبرد شیشهای پایه دار قابلیت دیگری است که در این  نوع تختهها وجود دارد. تختههای وایتبرد پایهدار در انواع با فریم و بدون فریم طراحی و ساخته میشوند. البته استفاده از فریم در این نوع تختهها، میتواند کیفیت و دوام آنها را بالاتر ببرد.

 

وایت برد شیشه ای

قابلیت تخته وایتبرد شیشهای

تختههای وایتبرد شیشهای قابلیت نوشتن چندباره بدون هرگونه اثری بر روی تخته را دارند. انواع مختلفی از این تختهها برای سنین مختلف آموزشی طراحی و ساخته میشود که با توجه به نوع آموزش و سن و سال افراد میتوان از تخته وایتبردهای شیشهی متفاوت استفاده کرد و البته در نوع شیشهای پایهدار بهتر است سن مناسب استفادهکنندگان مدنظر قرار گرفته شود، چراکه؛ این نوع تختهها ممکن است با پایه چرخان و جنس شیشه سکوریتشان برای کودکان مهدکودکها و مدارس ابتدایی مناسب نباشند زیرا این مقاطع حساسیت و مراقبت زیادی نیاز دارند و استفاده از تختهوایتبردهای معمولی برای این افراد مناسبتر است.   

  • کلیربرد مورد استفاده در تختهوایتبرد شیشهای به سطح نامرئی وایتبرد گفته میشود که میتوان از آن در بخشهایی از دیوار و یا سطوح شیشهای نصب کرده و مورداستفاده قرار داد.
  • کاربری آسان و حملونقل راحت آن از ویژگیهای مهم این نوع تختههاست.
  • برای استفاده کودکان مهدکودک و مقاطع ابتدایی میتوان از گرینبرد مخصوص استفاده کرد.
  • پایههای مورداستفاده در تخته وایتبردهای شیشهای جنس پروفیل آهنی دارند.
  • وزن بالای تخته بر روی همین پایهها ی با کیفیت، امنیت و تعادل خوبی را بههمراه خواهد داشت.
  • پایههای قابل حرکت و تنظیمشونده
  • قفل موجود در پایهها در زمانی که نیاز به حرکت تخته وایتبرد نباشد.
  • زیبا و شکیل با طراحیهای جالب برای انواع مکانهای آموزشی

 

وایت برد شیشهای پایه دار

کلامآخر

هدف موردنظر در این مقاله، معرفی تخته وایتبرد شیشهای پایهدار بود که با توضیحات مفصل در این زمینه موردانجام قرار گرفت. ورقهای فوم که در طرفین تخته قرار میگیرند، بهعنوان عایق صوتی مناسب عمل میکند. فومهای شکل u  در قسمت لبههای وایتبرد، بستهبندی مناسب 5 لایهای برای محافظت در هنگام عرضه این محصول ارائه میشود. این وایتبردها بهدلیل پایهدار بودن نیازی به یادگیری نصب تخصصی ندارند و هر فردی امکان برپاکردن و استفاده از آن را دارد.

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋