راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

با مجموعه عطری، آرایشی سفیر بیشتر آشنا شویم

مجموعه‌ی سفیر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و در طول فعالیت خود شعب بسیاری را در تهران و سایر شهرهای کشور تاسیس نمود. در طی این سال‌ها سفیر همواره به عرضه‌ی محصولات عطری، آرایشی و بهداشتی معتبر از برندهای مطرح دنیا مشغول بوده و موفق شده تا نمایندگی بسیاری از برندها را بدست آورد.

مجموعه‌ی سفیر از ابتدا فروش محصولات عطری آرایشی را با سبکی متفاوت شروع کرد. سفیر به‌عنوان اولین مجموعه در این حوزه شناخته می‌شود که به‌صورت سلف‌سرویس محصولات را ارائه می‌دهد. تا پیش از این، در تمام فروشگاه‌ها عطر و لوازم آرایشی توسط فروشنده در اختیار مشتری قرار می‌گرفت؛ اما در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سفیر مشتری می‌توانست به‌راحتی در فروشگاه قدم بزند و محصولات برندهای مختلف را تست نماید. این حس نزدیکی با محصولات و همچنین حضور برندهای باکیفیت دنیا در شعب این مجموعه، موجب رضایت خاطر مشتریان و در نتیجه محبوبیت برند سفیر شد.

سفیر در وب‌سایت این مجموعه به آدرس www.safirstores.com اقدام به فروش محصولات به‌صورت آنلاین نمود. این سایت در ابتدا با فروش برخی کالاها کار خود را آغاز نمود و رفته‌رفته فعالیت خود را گسترش داد. امروز انواع عطر، محصولات آرایشی و بهداشتی در این سایت عرضه می‌گردد که در جشنواره‌های مختلف اکثر کالاها با تخفیف‌های واقعی ارائه می‌گردند. در سایت سفیر محصولاتی از برندهای خارجی و ایرانی وجود دارد تا تمام اقشار جامعه بتوانند نیاز خود را مرتفع سازند.

آشنایی با برخی شعب سفیر در تهران

در این بخش به معرفی برخی از شعب سفیر می‌پردازیم. باتوجه به جمعیت زیاد کلان‌شهر تهران، طبیعی است که بیشتر شعبه‌های این فروشگاه زنجیره‌ای در شهر تهران است. سفیر در شهر تهران ۱۵ شعبه دارد که در مناطق مختلف افتتاح شده‌اند. دیگر شعب سفیر در شهرهایی همچون اصفهان، شیراز، مشهد، رشت، ایزدشهر، قم و کیش واقع شده‌اند.

گلستان

این شعبه در پاساژ گلستان در شهرک غرب تاسیس شده است. مرکز خرید گلستان در خیابان ایران زمین و روبروی مرکز خرید ایران زمین قرار دارد. سرویس‌دهی این مرکز به مراجعه کنندگان همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ است. این فروشگاه محصولات عطری، آرایشی و بهداشتی را پوشش می‌دهد.

اپال

فروشگاه سفیر اپال یکی از بزرگترین شعب است که در غرب تهران و در پاساژ اپال واقع شده است. برای دسترسی به این فروشگاه فقط کافی است که به ورودی اصلی پاساژ در طبقه همکف مراجعه کنید. این مجموعه در خیابان کوهستان سعادت آباد و بعد از میدان کتاب تاسیس شده است.

بام لند

اگر از اهالی تهران باشید و یا به تهران‌گردی علاقه داشته باشید حتما نام بام‌لند را شنیده‌اید. مرکز خرید بام‌لند در نزدیکی دریاچه چیتگر یکی از اصلیترین جاذبه‌های تفریحی غرب تهران است که برای تمام سنین و بخصوص جوانان امکانات مختلفی را فراهم کرده است. فروشگاه سفیر در این مرکز شعبه بام‌لند خود را افتتاح کرده تا علاقه‌مندان بتوانند محصولات عطری، آرایشی و بهداشتی خود را در این مرکز نیز تامین نمایند. برای مراجعه به این فروشگاه کافی است که حوالی دریاچه چیتگر به میدان موج و بلوار موج مراجعه نمایید تا مرکز خرید بام‌لند را به‌راحتی پیدا کنید.

فرشته

خیابان ولیعصر یکی از خاطره‌انگیزترین خیابان‌های تهران و ایران است که حتی شهرتی بین‌المللی دارد. این فروشگاه سفیر در محدوده فرشته قرار گرفته و هنگام گذر از خیابان ولیعصر آن را مشاهده خواهید کرد.

پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم در سال‌های اخیر به یکی از مشهورترین مراکز تهران بدل شده است. این مجموعه در طبقات مختلف طراحی شده و پذیرای بسیاری از برندهای مطرح داخلی و خارجی است. سفیر در طبقه دوم مرکز خرید پالادیوم نیز شعبه دارد. پالادیوم در محدوده‌ی زعفرانیه و خیابان مقدس اردبیلی واقع شده است.

عرش

حتما نام مرکز خرید عرش آجودانیه در خیابان سباری را شنیده‌اید. این مجموعه که به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده در سال‌های اخیر توانسته شهرت زیادی در شمال تهران به‌دست آورد. اگر ساکن محدوده‌های شمالی تهران هستید و یا گذرتان به این خیابان افتاد، می‌توانید برای خرید عطر اصل ، لوازم آرایشی و بهداشتی به این شعبه مراجعه نمایید.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، برای دریافت لیست تمام شعب سفیر به وب‌سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

نمایندگی‌های رسمی سفیر

سفیر طی سال‌های فعالیت خود نمایندگی‌های معتبری همچون لانکوم، دیور، کلارنس، بای تری، ایو سن لوران، مورسک، اتکینسونز، جورجیو آرمانی، دیزل، موگلر و بسیاری از دیگر برندها را اخذ نمود و با ارائه‌ی محصولات اورجینال در سراسر کشور، گامی موثر در جلب رضایت خریداران برداشت.

عرضه‌ی عطرهای بازیگران

مجموعه‌ی سفیر در راستای حمایت از تولید داخلی، برای اولین بار در ایران عطر لیلا حاتمی و عطر نوید محمدزاده را در فروشگاه‌های خود عرضه کرد. پخش این محصولات پس از تولید به سفیر واگذار شد و به‌صورت گسترده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه اینترنتی این مجموعه به دست مشتریان رسید.

فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

از همان ابتدای کار، فروشگاه سفیر همزمان با عرضه‌ی عطرهای اصل، اقدام به فروش انواع لوازم آرایشی نیز نمود. به همین علت، طبق رویه‌ای که برای عطرها درنظر گرفته شده بود، تدابیر لازمه اندیشیده شد تا محصولات آرایشی و بهداشتی نیز از برندهای باکیفیت و مطرح دنیا به صورت اورجینال تهیه شده و در جامعه عرضه گردد.

باشگاه مشتریان سفیر

سفیر برای خدمت‌رسانی بهتر و ارائه‌ی تخفیفات فردی و گروهی، قرعه‌کشی‌ها، اهدای جوایز مختلف و همچنین اطلاع‌رسانی در مورد برنامه‌های متنوع، اقدام به تاسیس باشگاه مشتریان نمود. هر خریدار با اولین خرید از فروشگاه‌های فیزیکی و یا سایت سفیر عضو این باشگاه می‌گردد. مشتریان باتوجه به وفاداری خود، رفته‌رفته از اشتراک اولیه که اشتراک آبی نام دارد، به اشتراک نقره‌ای و سپس طلایی می‌رسند. افرادی که اشتراک طلایی را بدست می‌آورند، پس از هر خرید ۱۰ درصد از مبلغ را در کارت اشتراک خود به صورت اعتبار ذخیره می‌کنند، تا در خرید بعدی به‌عنوان تخفیف از آن استفاده نمایند.

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋