راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

تو سرویس پاسماوری چی میریزن؟

افراد باسلیقه به نظم و ترتیب لوازم خانه و آشپزخانه اهمیت بسیاری می‌دهند. برای آن‌ها بسیار مهم است که مواد غذایی، لوازم خرده ریز آشپزخانه یا وسایل دیگر خانه را در محل یا ظروفی مناسب نگهداری کنند. یکی از پرکاربردترین لوازمی که در هر آشپزخانه‌ای دیده می‌شود سرویس پاسماوری است. حتما می‌پرسید که سرویس پاسماری چیست یا در سرویس پاسماوری چه موادی می‌ریزند. در ادامه این مقاله کاربردی قصد داریم سرویس پاسماوری را به‌طورکامل معرفی کنیم و شرح دهیم که تو سرویس پاسماوری چی می‌ریزن. اگر قصد تکمیل جهیزیه یا لوازم آشپزخانه خود را دارید همراه ما باشید.

سرویس پاسماوری چیست و چه کاربردی دارد؟

سرویس‌های پاسماوری همان بانکه‌هایی‌اند که در آشپزخانه وظیفه نگهداری از چای، قند، شکر و قهوه را بر عهده دارند. البته برخی از سرویس‌های پاسماوری از تعداد بیشتری تشکیل شده‌اند و می‌توان برخی از ادویه‌ها و دمنوش‌ها را نیز در آن‌ها نگهداری کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس‌های پاسماوری داشتن درب‌های محکم است که از نفوذ آلودگی، باکتری‌ و گرد و خاک به مواد غذایی پیشگیری می‌کند. سرویس های پاسماوری از انواع مختلف با متریال متنوعی تولید می‌شود که در قسمت بعدی مطلب به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

معرفی انواع سرویس پاسماوری، بهترین مدل را انتخاب کنید

سرویس‌های پاسماوری متنوعی براساس نیاز و سلیقه کاربران طراحی، تولید و عرضه می‌شود. سرویس‌های پاسماوری از نظر تعداد در مدل‌های سرویس پاسماوری 3 تکه، 5 تکه و 7 تکه وجود دارند و البته گاهی اوقات سرویس‌های 4 و 6 تکه نیز در بازار فروخته می‌شوند. انتخاب سرویس پاسماوری براساس تعداد کاملا بستگی به نیاز، بودجه و سلیقه افراد دارد.

اما موضوع مهم‌تر درباره متریال پاسماوری‌های تولید شده است. سرویس‌های پاسماوری را مانند بسیاری دیگر از لوازم آشپزخانه از جمله فنجان، لیوان دمنوش ، پارچ و لیوان و ظروف پذیرایی با توجه به متریالشان خریداری می‌کنند تا سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرند و کارایی داشته باشند. البته برخی از سرویس‌ها مانند کریستال نیز از مدل‌های پرطرفدار هستند و بیشتر به‌عنوان وسیله‌ای برای تزیین دکوراسیون آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. در بخش‌های بعدی پرفروش‌ترین مدل‌های پاسماوری را به شما معرفی می‌کنیم تا خرید بهتر و مناسب‌تری داشته باشید.

پاسماوری چوبی، محصولی از دل طبیعت

سرویس‌های پاسماوری چوبی یکی از زیباترین و پرفروش‌ترین مدل‌های پاسماوری به شمار می‌روند. دلیل استقبال بی‌نظیر از پاسماوری‌های چوبی این است که محصولاتی از دل طبیعت و دوست‌دار محیط زیست هستند. سرویس پاسماوری چوبی ماندگاری قابل توجهی دارد و با توجه به اینکه به راحتی شکسته یا خرد نمی‌شود قابلیت استفاده در مدت زمان طولانی را نیز دارد. سرویس‌های پاسماوری چوبی به دلیل داشتن روکش‌های مخصوص، شست‌وشوی راحتی دارند و به سادگی به لک و رنگ مواد غذایی آغشته نمی‌شوند.

سرویس پاسماوری شیشه‌ای، لوکس و مدرن مناسب آشپزخانه عروس

سرویس‌های پاسماوری که از جنس شیشه، بلور یا حتی کریستال هستند ظرافت بیشتری دارند و معمولا برای نگهداری ادویه و مواد غذایی رنگی رنگی استفاده می‌شوند. پاسماوری‌های شیشه‌ای معمولا در دسته پاسماوری‌های مدرن و امروزی نیز قرار می‌گیرند چون به راحتی با سایر لوازم آشپزخانه ست و هماهنگ می‌شوند. برای مثال می‌توان سرویس پاسماوری شیشه‌ای را با جعبه تی بگ شیشه ای ست کرد و هارمونی زیبایی را به وجود آورد.

پاسماوری استیل، لوازم مقاوم برای آشپزخانه بخرید

پاسماوری استیل یکی از قدیمی‌ترین مدل‌‌های پاسماوری است که هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته با وجود طراحی‌های سبک جدید، پاسماری‌های استیل دیگر ظاهری شبیه به ظرف‌های قدیمی ندارند و بسیار مدرن و شیک هستند. پاسماری‌های استیل به دلیل داشتن ماندگاری بالا و کیفیت مرغوب یکی از اولین الویت‌های خرید سرویس پاسماوری هستند و تقریبا در هر سبک دکوراسیونی کاربرد دارند.

پاسماوری سرامیکی، ارزان و باکیفیت مناسب همه آشپزخانه‌ها

پاسماری‌ها به دلیل داشتن طرح‌ها و رنگ‌های متنوع طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. این تنوع در طرح و رنگ را در پاسماوری‌های سرامیکی بیشتر از سایر مدل‌ها مشاهده می‌کنیم. پاسماوری‌های سرامیکی بیش از صدها مدل دارند که حتی گاهی اوقات انتخاب یکی از آن‌ها بسیار سخت خواهد بود. پاسماوری‌های سرامیکی قیمت مناسب‌تری هم نسبت به مدل‌های استیل و بلوری یا چوبی دارند و به همین دلیل بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

در سرویس پاسماوری از چه نوع مواد غذایی نگهداری می‌شود؟

مهم‌ترین مزیت و دلیل استفاده از سرویس‌های پاسماوری داشتن درب‌های محکم و نگهداری بهداشتی از مواد غذایی است. با وجود چنین درب‌های محکمی مواد غذایی درون بانکه‌ها یا همان پاسماوری‌ها به‌صورت اصولی و دور از حشرات موذی، آلودگی‌ها، رطوبت و چربی‌های موجود در آشپزخانه نگهداری می‌شوند. نوع مواد قابل نگهداری در سرویس‌های پاسماوری نیز بستگی به تعداد و حجم بانکه‌ها دارد. در سرویس‌های پاسماوری معمولا از چای، شکر و قند نگهداری می‌کنند. اما می توان از نبات، قهوه، پودر کاکائو، دمنوش‌، چای‌های کوهی، ادویه و بسیاری مواد غذایی خشک و پودری در سرویس‌های پاسماوری کرد.

جدیدترین مدل‌های پاسماوری را از کجا بخریم؟ سامانه آنلاین صالح آباد محلی برای خرید ارزان

در این مقاله توضیح دادیم که سرویس پاسماوری چیست و از مواد غذایی در سرویس‌های پاسماوری نگهداری می‌شود. امیدواریم اطلاعات گفته شده در این مطلب کاربردی بوده باشد. انتخاب مدل و نوع سرویس پاسماوری نیز کاملا به سلیقه، بودجه و سبک دکوراسیون آشپزخانه یا سایر ظروف ارتباط دارد. خوشبختانه در بازار لوازم خانگی انواع و اقسام مدل‌های سرویس پاسماوری در رنگ‌ها، ابعاد و طرح‌های متنوع برای خرید وجود دارد. البته پیشنهاد می‌کنیم به جای محدود شدن به یک فروشگاه به بازار صالح آباد تهران مراجعه و محصولات مورد نظرتان را خرید کنید.

البته اگر رفت‌وآمد به بازار صالح آباد سخت و وقت‌گیر است از طریق سامانه آنلاین صالح آباد به آدرس  salehabad.org می‌توانید محصولات مورد نظرتان را مشاهده و بررسی کنید. همچنین با عمده فروشان لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه بدون حضور هیچ واسطه‌ای تماس بگیرید و کالاهای مورد نظرتان را سفارش دهید. سامانه آنلاین صالح آباد یک پل ارتباطی بین خرده فروشان و عمده فروشان لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، پوشاک، کیف و کفش، ابزار و تجهیزات و لوازم دکوری است.

 

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋