راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

خرید شیشه شیر

  شیشه شیر یکی از ضروری ترین لوازم کودک می باشد که هنگام خرید سیسمونی باید تهیه شود.  این بطری ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.  همچنین از کیفیت بسیار بالایی ساخته شده اند.  برندهای دکتر براون و فیلیپس اونت معروف و با کیفیت هستند.    برای خرید شیشه شیر می توان به داروخانه ها مراجعه کرد. همچنین می توان از فروشگاه مانیلو که در فروش آنلاین لوازم نوزاد فعال است خرید کرد. با خرید این لوازم از مانیلو این اطمینان به مشتریان داده می شود که تمامی کالا ها با ضمانت هستند.  همچنین سایت maniloo.comاین تضمین را به مشتریان خود می دهد که کالا را در زمانی که اعلام شد تحویل می گیرند. هم چنین  این فرصت به مشتریان داده می شود که  با توجه به نیازهای خود از این فروشگاه آنلاین خریداری کنند. در این فروشگاه اینترنتی مشاورانی هستند که هنگام خرید لوازم نوزاد کاربران را راهنمایی می کنند.

شیشه شیر

مادر زمانی که با سینه خود نمی تواند به کودک شیر دهد از شیشه شیر   استفاده می کند.  همچنین زمانی که بچه به مادر خود دسترسی ندارند بهترین گزینه برای خوراندن شیر است. قسمت بطری حاوی مایع است و سرشیشه مانند پستانک است که نوزاد مایع را از آن می‌ مکد.  همچنین هنگامی که از شیشه شیر استفاده نمی شود از در پوش استفاده می شود که با قرار دادن آن از گرد و خاک بر روی سرشیشه جلوگیری می کند. 

بعضی از نوزادان به خاطر مکش ضعیفی که دارند هنگام  تغذیه دچار قولنج و گاز معده می‌شوند. برای این منظور از سرشیشه های آنتی کولیک استفاده می‌شود.  بنابراین، این سرشیشه ها با داشتن یک دریچه خروجی یا دهانه کوچک باعث می شوند که از ایجاد حباب در بطری جلوگیری شود.  سرشیشه های ارتودنسی بهتر است در ماه های اول برای نوزاد استفاده نشود. زیرا منجر به آسیب رساندن به دندان ها و لثه می شود.  بنابراین نوک سر شیشه های ارتودنسی برای جلوگیری از آسیب دندان و لثه طراحی شده است. بدین صورت که به فرم درست دندان ها کمک می کند.  سرشیشه چند جریانی با داشتن سرشیشه هایی که  اندازه های مختلف دارند، برای دادن شیر یا آبمیوه به نوزاد استفاده می‌شوند. 

شیشه شیر نوزاد

انواع شیشه شیر

شیشه شیرها انواع مختلفی دارند. هر نوع دارای مشخصات خاصی هستند که در خرید شیشه شیر باید به آنها توجه کرد. به طور خلاصه آنها را معرفی می کنیم.

  • بطری های استاندارد که به علت ارزان بودن پرطرفدار هستند. 
  • ضد قولنج که برای کاهش سوهاضمه و گاز معده بسیار مناسب می باشند. تهویه پلاستیکی باعث می شود هوا در پشت شیشه نگه داشته شود. این کار باعث جلوگیری از سوهاضمه و کولیک می شود زیرا کودک همراه شیر هوا را نمی بلعد. به این نوع از شیشه شیرها آنتی کولیک یا ضد سوهاضمه هم گفته می شود.
  • خود استریل کننده که نیازی به تجهیزات اضافی برای تمیز کردن بطری ندارند و گران تر از بطری های معمولی هستند.
  • یکبار مصرف که بعد از تغذیه نوزاد دور ریخته می شوند و معمولا در سفر کاربرد بیشتری دارند.
  • بطری با آسترهای یکبار مصرف که به علت داشتن کیسه های کوچک در داخلشان نیازی به تمیز کردن بطری نیست و تنها آسترها تعویض می شوند.
  • زاویه دار که شباهت زیادی با سینه مادر دارد و معمولا برای جلوگیری از سوهاضمه و دل درد نوزاد استفاده می شود.
  • دهان باز که ظاهری پهن دارد و مشابه سینه مادر هستند و شستشوی آن راحت است.
  • شبیه سینه که مشابه دهان باز دارای بدنه منحنی شکل و پستانک آن طوری طراحی شده است که مشابه پستان مادر نرم است و با سقف دهان نوزاد سازگاری دارد. متاسفانه پیدا کردن سرشیشه آن دشوار است.

هر کدام از این بطری ها مزایا و معایب خود را دارند. در این بین شیشه های استاندارد کاربرد بیشتری دارند که در ادامه  مزایا و معایب آنها را بیان می کنیم.

الف) مزایای شیشه های استاندارد:

۱) معمولا ارزان هستند.

۲) در داروخانه ها به راحتی در دسترس هستند.

۳) همچنین پستانک،  سر شیشه و لوازم تمیز کردن شیشه ها به راحتی در دسترس می باشند.

ب) معایب شیشه های استاندارد:

۱) جذب رطوبت محیط هنگام استفاده از مایعات سرد زیاد است.

۲) به علت باریک بودن، تمیز کردن و شستشوی شیشه کمی مشکل است.

۳) ممکن است هنگام مکیدن شیشه توسط نوزاد هوای اضافی وارد آن شود.

۴)به علت باریک بودن شیشه هنگام پر کردن شیر توجه بیشتری نیاز دارند.

 

انواع شیشه شیر نوزاد

شیشه شیر دکتر براون

یکی از مزیت های مهم شیشه شیر دکتر براون مجهز بودن به تخلیه هوای نی دار است. تخلیه هوای نی دار باعث می شود هوا و شیر با هم ترکیب نشوند و برای نوزاد مشکلات گوارشی به وجود نیاورد.  دکتر براون یکی از معروف ترین برندها در زمینه محصولات مربوط به نوزادان است.  این برند از تنوع بسیار بالایی برخوردار است.  علاوه براین، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که فناوری استفاده شده در آن باعث حفظ ویتامین ها و مواد مغذی در شیر می شود.. این بطری ها در دو نوع طلقی و پیرکس به بازار عرضه می شوند. همچنین تمام لوازم سیسمونی نوزاد با استاندارد ساخته شده است.  بطری های شیشه دکتر براون از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. با انتخاب بطری شیر براون می توانید به کودک خود آرامش را هدیه دهید.  لذا این بطری سوهاضمه شکم و دل درد نوزادان را هنگام خوردن شیر کاهش می دهد.

شیشه شیر دکتر براون

شیشه شیر فیلیپس اونت:

یکی از بهترین مارک های شیشه شیر برای نوزادها فیلیپس اونت است.  مواد بکار رفته در آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که باعث شده محبوب ترین برند تولید کننده شیشه شیر نوزاد در جهان شود.  سرشیشه های بطری اونت بافت ابریشمی دارند.  وجود برجستگی های بیضی شکل روی سرشیشه باعث شده است که برای لب های کودک حالت ماساژ را ایجاد کند.  این بطری ها در اندازه های مختلف ساخته شده است.  موادی که در این شیشه به کار رفته است از سیلیکون نرم می باشد.  استفاده از از این شیشه شیر برای نوزادان باعث جلوگیری از سوهاضمه و دل درد می شود.

شیشه شیر اونت

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋