nik_fj

nik_fj

نام لباس نوزاد - تعاریف و اصطلاحات

اگر بیش از 5 دقیقه به لباس‌های کودک نگاه می‌کنید، احتمالاً با مشکلی خسته‌کننده مواجه شده‌اید: نام‌ها ، تعاریف و اصطلاحات لباس نوزاد در همه جا وجود دارد! به نظر می رسد که برندهای بزرگ نمی توانند آن را جمع و جور کنند و در مورد استانداردی برای انواع مختلف لباس ها و نام های کودک تصمیم بگیرند. به نظر می رسد که همه آنها نام های مختلفی برای چیزهای مختلف دارند ... که باعث می شود برای اولین بار مادر شدن همه چیز به طرز وحشتناکی پیچیده شود. چگونه می دانید که قرار است چه چیزی به دست آورید؟

نگران نباشید - من دقیقاً همین مشکل را داشتم. چه چیزی بیشتر از این که می بینم مشکلات بیشتری دارم زیرا ما در واقع نیمی از این چیزها را به نام های مختلف اینجا در استرالیا می نامیم ...  هر کسی مجرد؟ بنابراین، فکر کردم که بهتر است فهرستی از نام‌ها و انواع لباس‌های نوزاد را برای مرجع خود و شما تهیه کنم.

 

منگنه لباس نوزاد

بیایید به اصول اولیه بازگردیم و در مورد این لوازم اصلی لباس کودک صحبت کنیم - بله، آنها مواردی هستند که شما در هر لیست «خرید لباس برای نوزاد تازه متولد شده» پیدا خواهید کرد. "این مانند یک تی شرت (آستین بدون آستین، کوتاه یا بلند) با یک بال فاق بلند است."


گهواره سفید و مشکی

onesie کودک است اصلی لباس کودک - آن را در بسیاری از تغییرات می آید و می تواند هشدار می دهند در زیر لباس دیگر برای گرما و یا به تنهایی در آب و هوای گرم تر است. بیشتر یقه‌ها دارای یقه‌های پاکتی هستند که تعویض نوزاد را بسیار آسان‌تر می‌کند، اگرچه ممکن است بتوانید آن‌ها را به سبک کیمونو با گیره‌های کناری نیز پیدا کنید.

تغییرات عبارتند از:

بدون آستین
آستین کوتاه
آستین بلند
آستین بال زدن
سبک کیمونو
همچنین به نام‌های بدنه، لباس‌های بدنه جانبی (برای سبک کیمونو) شناخته می‌شود.

 

روپوش نوزاد

 
"این یک لباس آستین بلند و پا بلند است که همه را می پوشاند - با یک زیپ یا به وسط می چسبد."


گهواره سفید و مشکی

این روتختی که معمولاً به عنوان لباس خواب کودک استفاده می‌شود، برای بردن کودک از خواب به بازی نیز عالی است (از این رو یکی از نام‌های متعدد آن Sleep 'n' Play» است. سبک ها و تنوع های زیادی در این دسته وجود دارد. برای گل آلود کردن بیشتر آب، مواردی وجود دارد که به عنوان یک روپوش توصیف می‌شوند، اما بدون آستین یا آستین کوتاه هستند - من شخصاً اینها را نوعی از "رومپرها" می‌دانم.

تغییرات عبارتند از:

پا یا بی پا
بسته شدن یا چفت شدن زیپ
سبک کیمونو
دستبند دستی
دکمه ها در شانه

همچنین به عنوان: خواب (با لباس خواب اشتباه گرفته نشود)، پیژامه، لباس خواب، پیژامه پا، یک تکه، کفش پا (برای استایل های پا)، لباس خواب یک تکه، Sleep 'n' Play، کت و شلوار اتحادیه، بچه گرو، کلی

پتو پوشیدنی

"این یک لباس گرم است که برای خواب پوشیده می شود - بیشتر آنها به نوعی شبیه تی شرتی هستند که به کیسه خواب ختم می شود." به غیر از لباس خواب یا روپوش، مجموعه کاملی از پتوهای پوشیدنی، کیسه های خواب، کت و شلوار و لباس مجلسی وجود دارد که انواع مختلفی دارند. پتوهای پوشیدنی بسته به سن کودک شما دو هدف را انجام می دهند:

برای گرم نگه داشتن کودک به روشی ایمن - پتوهای گشاد در گهواره یک خطر SIDS برای نوزادان کوچک‌تر محسوب می‌شود و نگه‌داشتن پتو روی یک خواب بزرگ‌تر سخت است. به عنوان یک قنداق پوشیدنی برای نوزادان کوچکتر.

تغییرات عبارتند از:

نسخه های پا برای واکرها
آستین بلند، آستین کوتاه و بدون آستین
سبک های قنداق – Love to Dream (بازوها بالا)، Zippadee-Zip (بازوها بالا)، Halo Sleep Sack (بازوها پایین و بسته شده)
سبک ته باز (لباس خواب) برای دسترسی آسان به تعویض پوشک.
همچنین به عنوان: کیسه خواب، لباس خواب، لباس خواب، کیسه خواب، کیسه خواب، کت و شلوار قنداق، بسته بندی شناخته می شود.

رامپر

رومپرها در یک قایق کامل با سبک های مختلف عرضه می شوند - به خصوص برای دختران! هر یقه‌ای برای یقه‌ها مناسب است، با این حال، معمولاً با پاهای کوتاه یا دامن پوشش بیشتری در اطراف فاق دارند.

تغییرات عبارتند از:

سبک های خارج از شانه
رومپرهای دامن/لباس
نسخه های ساق بلند

منبع: makingofmom

 

nik_fj
nik_fj

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋