nik_fj

nik_fj

تفاوت بین خط چشم و ریمل

هدف از خط چشم و ریمل زیبایی چشم های شما است. در حالی که هدف خط چشم این است که چشم شما بزرگترین ظاهر خود را نشان دهد ، اما هدف از ریمل مژه و ابرو این است که چشمان شما را پرتر نشان دهد. اجازه دهید نگاهی به تفاوت بین این دو بیندازیم ، تا بتوانید بفهمید که چگونه از آنها برای زیباتر و حس تر شدن چشم خود استفاده کنید.

خط چشم

خط چشم باید در امتداد لبه مژه های شما استفاده شود. می توانید از لبه داخلی چشم شروع کرده و سپس به لبه بیرونی بروید. همچنین می توانید آن را در درب پایین خود بمالید. با این حال ، برخی از افراد در این مورد ظاهر خوبی ندارند. بنابراین ، قبل از پوشیدن آن برای عصرانه ، آن را در خانه امتحان کنید. یک ترفند دیگر این است که چشم ها را از وسط خط مژه به سمت لبه های بیرونی بکشید. سپس می توانید درپوش پایینی را از گوشه تا لبه خارج خط بکشید. یکی دیگر از ترفندهای خط چشم که می توانید امتحان کنید این است که پایه مژه ها را نقطه گذاری کنید تا خط ایجاد نکنید ، بلکه فقط باعث ضخیم تر شدن مژه ها شوید.

ریمل

ریمل همچنین می تواند به طرق مختلف برای زیباتر شدن ظاهر شما استفاده شود. انواع مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از ریمل مژه و ابرو رنگ و جلوه خود را به ظاهر خود اضافه کنید. مهمترین نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که ریمل نباید روی مژه های شما جمع شود. این کار نه تنها ظاهر شما را خراب می کند ، بلکه ممکن است ریمل را مستعد دویدن کند. ترفند این است که میله را در طول کل مژه های خود بکشید تا یک ظاهر کامل داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که ریمل شما مژه ها را نیز جدا می کند. همیشه باید در امتداد هر دو پلک ریمل بزنید. بر خلاف خط چشم ، ریمل برای تاثیر کامل به هر دو پلک نیاز دارد. اگر به لایه دوم نیاز دارید ، مطمئن شوید که آن را فقط پس از خشک شدن کامل لایه اول استفاده می کنید. همچنین باید از پمپاژ چوبدستی خود به داخل و خارج شیشه ریمل اجتناب کنید. هوا را وارد لوله کرده و ریمل شما را سریعتر خشک می کند. هنگام استفاده از ریمل مطمئن شوید که عصا را به زاویه ای راست خم کرده اید تا بهترین تاثیر را داشته باشد. این به شما دست محکم تری می بخشد و ظاهری بهتر دارد. هدف ریمل و خط چشم کاملاً متفاوت است. فقط یک ضربه خط چشم می تواند چشم های شما را باز کرده و به آن شکلی بدهد که هرگز در آرزوی آن نبوده اید.

ریمل مژه و ابرو همه چیز درباره درام و حس است. شما می توانید یک ظاهر حرفه ای یا سکسی و دودی با رنگ و طرح مناسب ایجاد کنید. خود را محدود به رنگ سیاه نکنید. رنگ های آبی ، قهوه ای و سبز وجود دارد که می تواند در یک لحظه به ظاهر شما جلوه دهد. به یاد داشته باشید ، آزمایش کردن نام بازی است. تا زمانی که هردو را امتحان نکنید هرگز نمی دانید چه چیزی را از دست داده اید! ریمل را باید از پایه مژه ها تا لبه های بیرونی بمالید.

منبع: differencebetween

 

nik_fj
nik_fj

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋