webmaster id

webmaster id

ایکس ویژن تولید کننده انواع محصولات دیجیتالی و لوازم خانگی

 

یکی از برند های ایرانی در صنعت لوازم خانگی و صوتی و تصویری که در سال های اخیربیشتر از گذشته مورد استقبال همه قرار گرفته است برند ایکس ویژن می باشد.

هدف اصلی ایکس ویژن رفع نیاز مصرف کنندگان ایرانی و محصولات همگام با تکنولوژی دنیا است. از ابتدای شروع فعالیت ایکس ویژن، تولیدات به روز و استاندارد بوده است و کوشیده است محصولاتی با قیمت مناسب و با کیفیت به مشتریان عرضه کند.

برای خرید تلویزیون ایکس ویژن در مشهد به شما پیشنهاد می شود حتماً به نمایندگی ایکس ویژن در مشهد مراجعه نمایید تا بتوانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره ببرید.

تأسیس مجموعه مادیران

محمود امیری در سال 1343، این گروه را با عنوان  "شرکت امیری و شرکا" تأسیس کرد. بعد از گذشت یک سال شرکت مادیران با نام مرکز ماشین های اداری  به فعالیت خود ادامه داد و نمایندگی ماشین های حساب شارپ و نمایندگی انحصاری Olivetti را دریافت کرد.

ماشین حساب های شارپ از نوع پیشرفته بودند و شهرتی جهانی داشتند. جمله تبلیغاتی "فقط شارپ!" کمک بزرگی به محبوبیت این برند در کشور ما کرد. نخستین شرکت خصوصی ایرانی، مرکز ماشین های اداری ایران بود و دستگاه فکس را در بازار ایران عرضه کرد.

[caption id="attachment_2846" align="aligncenter" width="650"]تلویزیون tcl مدل 50P65USL تلویزیون tcl مدل 50P65USL[/caption]

این شرکت توانست نمایندگی انحصاری دستگاه های پول و سکه شمار بانکی ( De La Rue) را هم دریافت کند و همچنین در سال 1368 اولین لپ تاپ با برند شارپ را وارد بازار کرد.

بعد از اینکه شرکت ماشین های اداری ایران بنیان گذاری شد، شرکت مادیران 3 شعبه راه اندازی کرد که هرکدام موفقیت های زیادی داشتند. در همین زمان بود که به نامی مشترک برای تمامی شعبه ها نیاز می شد. پس از بررسی گزینه ها، سرانجام نام "مادیران" در سال 1380 برای این شرکت انتخاب شد.

نمایندگی شرکت مادیران هم اکنون در اکثر شهر های ایران وجود دارد و شما می توانید به راحتی به آن ها دست پیدا کنید.

چه موقع برند ایکس ویژن متولد شد

در طی گذشت سال ها شرکت مادیران درزمینه های ماشین های اداری و آی تی بر تجربه های خود افزود و در سال 1385 تصمیم گرفت برندی جدید با عنوان ایکس ویژن برای تولید محصولات صوتی و تصویری راه اندازی کند.

برند ایکس ویژن توانست در مدت زمان کوتاه با استفاده از خطوط تولید به روز، جایگاه مناسبی در بازار پیدا کند و با برند های معتبر کره ای به رقابت بپردازد. در ابتدا این برند تنها تلویزیون و گیرنده دیجیتال تولید می کرد اما بعد تنوع محصولات خود را افزایش داد.

 


بیشتر بخوانید :  »»  برترین نمایندگی تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در شهر مشهد

برترین نمایندگی شرکت مادیران در شهر مشهد مقدس


 

نخستین محصول ایکس ویژن، تلویزیون LCD، 32 اینچ، مدل 32IM11 در سال 1385 تولید شد و به بازار عرضه شد.

صنایع ماشین های اداری ایران در سال 1387، واحد نمونه تولید کشور شد. در این میان، شرکت مادیران نیز با راه اندازی اولین فضای اداری باز در ایران در ونک، فعالیت تجاری خود را گسترش داد؛ و همان موقع مادیران تمام شعبه های تهران را به ساختمان اداری تازه تأسیس منتقل کرد.

بسیاری از افراد برای خرید تلویزیون ایکس ویژن به مراجع نمایندگی ایکس ویژن در شهر خود مراجعه می کنند تا بتوانند خریدی امن و راحتی را تجربه کنند.

تولید مانیتورهای ایکس ویژن

مادیران طی سال ها در خط تولید تنها مانیتور های ال جی را می ساختند و زمان آن رسیده بود که سراغ تولید مانیتور های برند ایکس ویژن بروند. اولین مانیتور ایکس ویژن در سال 1391، گامی بعدی در مسیر توسعه محصولات مادیران بود.

به مرور زمان تنوع تلویزیون های ایکس ویژن افزایش داده شد تا بتواند به تمام سلایق پاسخ گو باشد. از تلویزیون های معمولی گرفته تا هوشمند و هم اکنون انواع محصولات یخچال فریزر، تلویزیون، مانیتور و ماشین های لباسشویی در وب سایت رسمی ایکس ویژن به فروش می رسد.

لوازم خانگی ایکس ویژن

مادیران در سال 1397 مجوز های لازم را برای اینکه به عنوان شرکت سهامی عام به بازار وارد شود را کسب نمود. هدف مادیران از این اقدام را می توان برای محقق کردن اهداف

  • عرضه سهام در فرابورس ایران
  • کسب سرمایه برای توسعه شرکت
  • راه اندازی کارخانه تولید لوازم خانگی

خلاصه کرد.

سال 1399 سال شکوفایی ایکس ویژن است. در این سال رکورد فروش اسکی ویژن شکسته شد و با توجه به وجود ویروس کرونا، ایکس ویژن فروش رضایت بخشی را تجربه کرد.

 


جهت »»  مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای تلویزیون ایکس ویزن  «« سریع کلیک کنید


 

ایکس ویژن بیش از 2 هزار نماینده پخش در سراسر کشور دارد که از این میان بیش از 200 فروشگاه نماینده انحصاری و برند شاپ ایکس ویژن هستند. بر طبق آخرین نظرسنجی، بیش از هفتاد درصد از مردم با محصولات ایکس ویژن آشنایی دارند.

امروزه افراد زیادی ترجیح می دهند خرید آنلاین یا خرید اینترنتی تلویزیون ایکس ویژن را انجام بدهند تا بتوانند در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنند. شما می‌توانید در هر شهری از ایران عزیز به نمایندگی تلویزیون های ایکس ویژن دسترسی داشته باشید و از خدمات آن بهره ببرید.

webmaster id
webmaster id

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋