webmaster id

webmaster id

بایگانی و خرید انواع محصولات صوت و تصویری ایکس ویژن

 

ایکس ویژن برندی موفق در ایران می باشد که در سال های اخیر بسیار مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است و محصولات این برند تا حد زیادی از برند های مطرح می باشد.

برند ایکس ویژن توانسته است در دوران کوتاه فعالیت، با عرضه محصولات باکیفیت مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال و ... رضایت مشتریان را به خود جلب کند. بایگانی و خرید انواع محصولات صوت و تصویری ایکس ویژن بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

خرید تلویزیون ایکس ویژن در مشهد روشی مطمئن ارتباط با نمایندگی ایکس ویژن در مشهد می باشد تا بتوانید با اطمینان خاطر محصول خود را خریداری نمایید.

کیفیت محصولات ایکس ویژن

ایکس ویژن با حمایت شرکت مادیران تبدیل به برندی موفق شده است. افرادی که به دنبال محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه هستند، لوازم خانگی ایکس ویژن یک انتخاب خوب و به جا خواهد بود. می‌توان گفت کیفیت محصولات برند ایکس ویژن تا حدی است که به رقابت در مقابل برند های کره ای مانند سامسونگ و ال جی پرداخته است.

بسیاری افراد برند ایکس ویژن را با محصولات تلویزیون آن می شناسند. در حالی که ماشین لباسشویی و یخچال های با کیفیت این برند، مورد توجه خریداران زیادی شده است.

یکی از راه های خرید تلویزیون ایکس ویژن مطمئن، مراجعه به نمایندگی ایکس ویژن و یا نمایندگی شرکت مادیران می باشد تا از خدمات پس از فروش محصولات بهره ببرید.

 


جهت »»  مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای تلویزیون ایکس ویزن  «« سریع کلیک کنید


 

کیفیت تلویزیون ها ی ایکس ویژن

کیفیت صدا و تصویر تلویزیون های ایکس ویژن قابل قبول و فراتر از انتظار می باشد و تا حد زیادی به کیفیت تلویزیون های برند های مطرح بسیار نزدیک است. از لحاظ طراحی ظاهری نیز زیبا و قابل قبول می باشد.

ویژگی و قابلیت های تلویزیون های ایکس ویژن

  • تنوع در ابعاد

تلویزیون های این برند در ابعاد 60,55,50,49,48,43,32,29,24 در بازار عرضه شده است. بیشترین فروش ابعاد تلویزیون ایکس ویژن، 55,49,43 اینچ می باشد.

  • کیفیت تصویر

امروزه تلویزیون های ایکس ویژن با کیفیت تصویر Full HD, UHD در بازار عرضه شده است. مدل های تلویزیون های ایکس ویژن مانند XTU735,XTU725 دارای کیفیت تصویر 4K است و تصویری بسیار واضح و شفاف همراه با وضوح بالا در آن نمایش داده می شود. این تلویزیون ها برای وبگردی عالی می باشند.

[caption id="attachment_2850" align="aligncenter" width="650"]تلویزیون TCL مدل 65P8SA تلویزیون TCL مدل 65P8SA[/caption]

به دلیل وجود پنل 8 بیتی در این نوع تلویزیون، عملکرد خوبی در نمایش محتوای HDR ندارد و اگر این قابلیت فعال شود، تغییر خاصی در کیفیت دیده نمی شود. همین‌طور این تلویزیون عملکرد خوبی در هنگام بازی ندارد و یا حرکات سریع، تصویر تار می شود؛ اما از نظر تأخیر و لگ مشکلی دیده نمی شود.

مدل های محبوب تلویزیون های ایکس ویژن

مدل های XTU725 و XTU735 از مدل های بسیار محبوب می باشد. این دو مدل دارای ابعاد 49 و 55 اینچ و دارای 4K وضوح می باشند. صدا و تصویر این نوع تلویزیون ها بسیار بالا و با کیفیت می باشد. برای خرید تلویزیون ایکس ویژن و این دو مدل مطرح این برند به نمایندگی ایکس ویژن در سراسر کشور مراجعه کنید.

نقاط قوت مدل های XTU725 و XTU735:

  • از سیستم صوتی مدل Pure sound، این مدل از قدرت صدا و کیفیت زیادی برخوردار می باشد.
  • دارای سیستم عامل اندروید
  • از فرمت های مختلف پشتیبانی می کند
  • امکان نصب ویدئو پلیر حرفه ای
  • برای وبگردی آسان، امکان اتصال موس و کیبورد به تلویزیون را داراست.
  • زاویه دید کافی و مناسب
  • از کیفیت پنل های دنیا بهره مند می باشد.
  • دارای پردازشگر 4 هسته ای

نقاط ضعف مدل های XTU725 و XTU735:

چگونگی اتصال تلویزیون های ایکس ویژن به اینترنت

اولین قدم برای بهره مندی از همه ی قابلیت های تلویزیون ایکس ویژن، اتصال آن به اینترنت است. باید مراحل زیر را برای اتصال تلویزیون ایکس ویژن به مودم Wifi دنبال کنید:

  1. گزینه شبکه در تنظیمات را انتخاب کنید.
  2. گزینه تنظیمات در بی سیم را انتخاب کنید.
  3. گزینه اتصال بی سیم را انتخاب و دکمه اوکی را برای اتصال به مودم بزنید.
  4. شبکه مورد نظر را انتخاب کنید.

همچنین می توانید از طریق کابل به اینترنت متصل شوید و بعد از اتصال، گزینه اترنت را در تنظیمات شبکه انتخاب کنید. اگر اتصال به صورت صحیح انتخاب شود، همه تنظیمات به صورت اتوماتیک انجام می شود و تلویزیون به اینترنت متصل می شود.

اگر به علت مشکلاتی نتوانستید به نمایندگی تلویزیون های ایکس ویژن ارتباط برقرار کنید، به شما پیشنهاد می شود تا خرید خود را به صورت خرید اینترنتی تلویزیون ایکس ویژن انجام دهید تا از تمام مزایای خرید حضوری بهره مند شوید.

webmaster id
webmaster id

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋