newsamlak

newsamlak

توسط ۹ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

10 نکته برتر برای جذب مستاجر

 

بخش خرید به خانه بسیار رقابتی است و جای تعجب نیست که صاحبخانه هایی که بیشترین موفقیت را دارند کسانی هستند که از اهمیت جذابیت املاک خود برای مستاجران قدردانی می کنند.

 اگر می خواهید مستاجر را با بهترین قیمت جذب کنید ، ضروری است که ملک شما تمیز ، به خوبی نگهداری شده و به زیبایی ارائه شود. 

بنابراین ، بزرگترین مزاحمت برای مستاجر چیست و چگونه می توان از آنها جلوگیری کرد؟

1. بی نظمی. حتی هنگام اجاره دادن ملکی ، مستاجران با دارایی های زیادی به آنجا می آیند ، بنابراین به احتمال زیاد با ملکی که از شلوغی ناخواسته سرریز می شود گرم نمی شوند. موجرها باید قبل از نشان دادن آنها به مستاجران ، خواص آنها را به طور سیستماتیک شسته و پرداخته کنند.

2. دیوارهایی که به نظر رویا می آیند. اگر سالها دیوارها نقاشی نشده باشند ، به محض اینکه از مستاجر از در عبور می کنند ، یک ملک تأثیر بدی بر آنها ایجاد می کند. تنها چیزی که برای اصلاح مشکل لازم است یک پوشش رنگ تازه است. اما صاحبخانه ها باید مرتباً املاک خود را رنگ آمیزی کنند در غیر این صورت ممکن است از رقابت عقب بمانند.

3. کارهای ناتمام. هیچ چیز دلهره آورتر از مشاهده ملکی نیست که به نظر می رسد "کار در حال انجام است" ، با وسایل نیمه تعمیر شده یا اتاق هایی که نیمه بازسازی شده اند. اگر برای به روزرسانی اموال خود کار DIY را شروع کرده اید ، حتماً آن را تمام کنید.

4. بوهای بد.  سونیا دافین از نمایندگی های املاک دافین توضیح می دهد: "این می تواند یک چرخش اساسی باشد ، چه از دود سیگار ،  حیوانات خانگی یا غذا نشات بگیرد." "صاحبخانه هایی که می خواهند خواص آنها از آزمایش بو عبور کند ، باید در خوشبو کننده های هوا سرمایه گذاری کنند و به یاد داشته باشید که ملافه ها ، فرش ها و پرده ها را مرتبا تمیز کنید."

5.  باغ های کثیف . از نظر ارائه ، باغ می تواند به اندازه خود ملک مهم باشد. اگر مستأجرها در بیرون پنجره آشپزخانه گره ای از علف های هرز ببینند ، فوراً منصرف می شوند. بنابراین ، مطمئن شوید که تلاش خود را برای چمن زنی ، علف های هرز تخت گل و به طور کلی باغچه برای چشم آسان کرده اید.

6. حمامهای کثیف. موارد کمی زودتر از حمام هایی که کثیف یا غیربهداشتی به نظر می رسند ، باعث اجاره مستاجر می شوند. تا زمانی که برای یک پادشاه یا ملکه مناسب نباشد ، از هیچ هزینه ای دریغ نکنید و هیچ راه کوتاهی بردارید.

7. آشپزخانه های شیک. مستاجر احتمالاً وقت زیادی را در آشپزخانه می گذرانند. شاید تنگ ، چیدمان بد یا نور کم باشد. فکر کنید که می خواهید در چه نوع فضای آشپزخانه بپزید و سعی کنید فضایی گرم و دلپذیر ایجاد کنید. لیسیدن رنگ روی کمدهای آشپزخانه یا دستگیره های مدرن آشپزخانه اغلب باعث آشپزخانه قدیمی می شود.

8. سو  عملکرد لوازم خانگی. از لباسشویی های نشتی و کتری های قدیمی ، گرفته تا ترموستات هایی که آنچه را که قرار است انجام ندهند ، لوازم خانگی غیر قابل اعتماد و یا حتی خطرناک ، کابوس هر مستاجر است. موجر باید قبل از نشان دادن مستاجر در اطراف یک ملک ، تمام وسایل را بررسی کند . و اگر هنگام جابجایی مشکلی اشتباه پیش آمد ، برای ترمیم آن سریع اقدام کنید.

9. قطعات مشترک بد نگهداری شده. اگر آپارتمان اجاره ای به خوبی ارائه شود ، اگر قسمت های مشترک ساختمان خسته ، نامرتب یا غفلت شده به نظر برسد ، مستاجر دور خواهد ماند. صاحبخانه های باهوش این موضوع را درک می کنند و برای اطمینان از خراشیده شدن قطعات مشترک با مدیران عامل ساختمان در ارتباط هستند.

10.  همسایگان ضد اجتماعی . مستاجرهای احتمالی طبیعتاً در مورد همسایگان جدیدشان کنجکاو خواهند شد و اگر مثلاً بشنوند که فلز سنگین را با صدای بلند در آپارتمان همسایه می شنوند ، ممکن است ترس و وحشت داشته باشند. تا حدی ، این خارج از اختیار صاحبخانه است. اما صاحبان خانه مطمئناً می توانند با برقراری روابط خوب با ساکنان خواص همسایه به هدف آنها کمک کنند.

هنگام اجاره آپارتمان چه نکاتی را باید در نظر گرفت

مستاجران واقع بین هستند. آنها انتظار ندارند که املاک اجاره ای در هتل های پنج ستاره مانند سوئیت به نظر برسند اما انتظار دارند که املاک تمیز و به طور کلی در نظم مناسب باشند. و اگر اموال شما از آن آزمایشات عبور نکند ، احتمالاً به جای دیگری می روند.

newsamlak
newsamlak

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋