newsamlak

newsamlak

توسط ۹ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

5 نکته سرمایه گذاری در املاک برای مبتدیان



در زمان عدم اطمینان ، دارایی همچنان یک سرمایه گذاری مطمئن و قابل اعتماد است. در اینجا چند نکته مفید برای تازه واردین بازی آورده شده است.

 

1. خرید به شما نان و کره سرمایه گذاری در ملک است

خرید برای خرید گزینه ابتدایی سرمایه گذاران است که به شما امکان می دهد ماهانه از املاک موجود در پرتفوی خود درآمد کسب کنید. این بدان معنا نیست که هیچ خطری در این زمینه وجود ندارد ، اما با برنامه ریزی دقیق ، خرید از طریق یک منبع درآمد قابل اعتماد در طولانی مدت فراهم می شود.

 

خرید و نوسازی املاک را برای افزایش ارزش در نظر بگیرید

خرید ملک های قدیمی و انجام نوسازی های هوشمند برای افزایش ارزش آنها ، یک استراتژی سرمایه گذاری زیرکانه دیگر است ، و استراتژی کاملاً برآورده کننده ای نیز وجود دارد ، زیرا شما قادر به استفاده از استعدادهای خلاقانه خود در این کار هستید.

به عنوان یک قاعده کلی ، بازسازی آشپزخانه در افزایش ارزش ملک بسیار موثر است ، زیرا اغلب گفته می شود که آشپزخانه ها ملک می فروشند. گرچه می توانند گران شوند ، در حالی که بازسازی حمام راهی نسبتاً ارزان برای افزایش جذابیت زیبایی ملک ارائه می دهد.

 

 انواع ملکی را که عملکرد خوبی در بازار دارند ، یادداشت کنید

سرمایه گذاران املاک باید خود را در جریان روند بازار املاک قرار دهند که این امر می تواند تحت تأثیر عوامل سیاسی و اقتصادی باشد. به عنوان مثال ، ویژگی های عنوان مقطعی به دلیل محبوبیت در بین دانشجویان و خریداران اولین بار در خانه ، به طور کلی در آفریقای جنوبی عملکرد خوبی دارند. همچنین به دلیل نگرانی های امنیتی ، انتظار می رود خواص در جوامع دردار عملکرد خوبی داشته باشند.

مزایای سرمایه گذاری در توسعه اقتصادی

 بلکه متنوع سازی کنید

همانطور که گفته شد ، به خودتان اجازه ندهید در مورد بعضی از املاک یا مناطق خاص خیلی ثابت شوید. سرمایه گذاری در طیف گسترده ای از املاک ، گسترش یافته در مناطق مختلف ، باعث می شود نمونه کارها در معرض نوسانات بازار قرار بگیرند.

6. آن را آهسته بگیرید

به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در املاک یک بازی طولانی است. جایگزین کند و ثابت برای بازی در بازار سهام. اگر به دنبال سریع ثروتمند شدن هستید نباید در این صنعت حضور داشته باشید.

این به استراتژی و برنامه ریزی طولانی مدت نیاز دارد. فروش املاک معمولاً توصیه نمی شود ، حتی برای تأمین بودجه خرید ملک دیگر. هزینه های مختلف حقوقی ، هزینه ها ، مالیات و موارد دیگر می تواند بخش قابل توجهی از سود را در بردارد ، بنابراین گزینه هوشمندانه تقریبا همیشه نگه داشتن اموال و استفاده از آن برای درآمدزایی در دراز مدت است.

newsamlak
newsamlak

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋