🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لشکر ۸۲ هوابرد ارتش آمریکا برای سرکوب معترضان وارد عمل می شود

لشکر ۸۲ هوابرد ارتش آمریکا برای سرکوب معترضان وارد عمل می‌شود

مقامات آمریکا به منظور سرکوب اعتراضات گسترده ضد نژادپرستی در این کشور، نیرو‌های لشکر ۸۲ هوابرد این کشور را در حالت آماده‌باش برای اعزام به ایالت مینه سوتا قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل اخبار به نقل از پایگاه اینترنتی کی ‌ای تی پی، برخی منابع آگاه از اعلام آماده‌باش به نیرو‌های لشکر ۸۲ هوابرد آمریکا مستقر در پایگاه فورت برگ در ایالت کارولینای شمالی برای اعزام به ایالت مینه سوتا به منظور سرکوب تظاهرات ضد نژادپرستی خبر دادند.

این منابع آگاه گزارش دادند که به سربازان لشکر ۸۲ هوابرد آمریکا گفته شده در این ماموریت با خود سلاح حمل نکنند. هنوز مشخص نیست که این نیرو‌ها چه موقع به ایالت مینه سوتا اعزام می‌شوند، اما همه آن‌ها در حالت آماده‌باش قرار دارند.

دولت آمریکا از روز گذشته نیرو‌های گارد ملی را در ۱۲ ایالت این کشور مستقر کرد تا در سرکوب اعتراضات به نیرو‌های پلیس کمک کنند. همچنین نیروهای پلیس نظامی از سوی وزارت دفاع آمریکا برای اعزام به شهرهای مختلف به منظور مقابله با معترضان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

تظاهرات گسترده مردم آمریکا در واکنش به نژادپرستی پلیس این کشور در قتل بی‌رحمانه جورج فلوید افزایش تنش‌ها و آشوب در شهر‌های لس‌آنجلس، فیلادلفیا، آتلانتا و دِنوِر، را در پی داشت و شهرداران این مناطق مجبور شدند برای سرکوب این اعتراضات و وضعیت ناپایدار در شهر‌های خود حکومت نظامی و وضعیت منع رفت‌وآمد اعلام کنند.

تاکنون مقامات شهر‌های نیویورک، سیاتل، لس آنجلس، آتلانتا، فیلادلفیا، دنور، لوئیس ویل، مینیاپولیس، کلمبوس، سینسیناتی، پورتلند، راچستر، کلمبیا و میلواکی اعلام کرده اند در این شهر‌ها مقررات منع رفت‌وآمد شبانه برقرار شده است.

با گذشت چند روز از قتل جورج فلوید به دست پلیس شهر مینیاپولیس، ایالت‌های مختلف این کشور صحنه تظاهرات به رفتار نژادپرستانه پلیس است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋