🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تقی زاده: مقدمات واگذاری سرخابی‌ها تا پایان سال فراهم می‌شود

معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش گفت: اوایل ماه آینده آخرین مجمع سال ۹۸ استقلال و پرسپولیس را برگزار خواهیم کرد.

تقی زاده: مقدمات واگذاری سرخابی‌ها تا پایان سال فراهم می‌شود
به گزارش گروه ورزشی اخبار ، جمشید تقی زاده معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش در مورد تاسیس یک مرکز پزشکی ورزشی اظهار داشت: در شورای معاونان وزارت ورزش در این خصوص بحث شد تا ما یک مرکز پزشکی قدرتمند داشته باشیم. پیگیری‌های وزیر ورزش همین است تا یک مجموعه کلان در ایران تاسیس شود. امیدوارم این خواسته ورزشکاران محقق شود.

او در خصوص واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی عنوان کرد: ما ۱۹ جلسه با خصوصی سازی و مسئولان اصل ۴۴ برگزار کرده ایم. ۳ ماهی که مسئولیت واگذاری را برعهده گرفتم، صحبت وزیر این بود که امروز این ۲ باشگاه واگذار شوند، بهتر از فردا است.

تقی زاده ادامه داد: با توجه به مشکلات و شفافیت مالی که استقلال و پرسپولیس داشتند درفشی فر و مرغوبکار را در نخستین قدم به ۲ باشگاه دادیم. با افزایش سرمایه داشته باشند سعی این است موانع مالی برطرف شوند.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا ساختمان‌های استقلال و پرسپولیس هم به آن‌ها واگذار شده، تصریح کرد: زمان دادکان این ساختمان‌ها خریداری شده که ۵۰ درصد هزینه از سوی فدراسیون و ۵۰ درصد از سوی باشگاه‌ها بوده و تلاش این است ساختمان‌ها هم به باشگاه‌ها منتقل شوند.

تقی زاده خاطرنشان کرد: اوایل ماه آینده آخرین مجمع سال ۹۸ استقلال و پرسپولیس را برگزار خواهیم کرد تا بعد به سمت قیمت گذاری برند برویم. تلاش این است تا پایان سال مقدمات واگذاری صورت بگیرد، این که اهلیت با کیست باید روی آن کار کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا این پروسه به عمر دولت قد می‌دهد، تصریح کرد: ما تدابیر ویژه‌ای داریم و تفاهم این است که بتوانیم دو باشگاه را واگذار کنیم.

تقی زاده در مورد بدهی استقلال و پرسپولیس هم گفت: سازمان حسابرسی این موضوع را بررسی می‌کند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋