🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آغاز عرضه خانواده P40 هوآوی در چین

هوآوی عرضه پرچمداران جدید خود، خانواده P40 را در کشور چین آغاز کرد.

آغاز عرضه خانواده P40 هوآوی در چین
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری  گروه فضای مجازی اخبار ، شرکت هوآوی در جدیدترین اقدامات خود برای تولید گوشی‌های هوشمند، ماه گذشته خانواده پرچمدار P40 خود را به صورت رسمی رونمایی کرد. این سری گوشی‌ها حتی در قاره اروپا از دو روز پیش برای فروش عرضه شده‌اند اما جایی که این گوشی‌ها را به روی خود ندید، چین بود. چینی که مدت زیادی درگیر کرونا بود. هوآوی تازه فرصت این را پیدا کرده تا پرچمدار جدید خود را در این بازار عرضه کند.

مدل پایه‌ای که قرار است در کشور چین عرضه شود، نسخه سفید وانیلی این گوشی است که با قیمت ۴۱۸۸ ین عرضه خواهد شد. P40 Pro قرار است در چین با قیمت ۵۹۸۸ دلار عرضه شود. در کنار این مدل‌ها یک مدل خاص هم عرضه خواهد شد که دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. قیمت این مدل خاص از P40 حدود ۶۹۰۰ ین قیمت خواهد داشت. مدل +P40 Pro که پیشرفته‌ترین مدل P40‌ها است، با قیمت ۷۹۸۸ دلار فروخته خواهد شد.

آغاز عرضه خانواده P40 هوآوی در چین

مدل‌های P40 و P40 Pro قرار است در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، آبی، سفید یخی و مشکلی به فروش برسند در حالی که P40 Pro Plus فقط دو مدل رنگ دارد؛ سفید و مشکی. هر سه مدل خانواده P40 مجهز به جدیدترین پردازنده هوآوی، Kirin ۹۹۰ هستند و سیستم عامل پیش‌فرض آن‌ها اندروید ۱۰ است که با رابط کاربری EMUI 10.1 کار خواهد کرد. هر سه مدل دارای لنز اصلی دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هستند. تنها نکات مشابه گوشی‌ها همین فاکتور‌ها هستند.

گفتنی است، خانواده جدید هوآوی مانند نسل Mate 30 از سرویس‌های گوگل بی‌بهره است اما هوآوی با توسعه اپ گالری و کاهش کارمزد آن سعی کرده توسعه‌دهندگان را به تولید برنامه بر پایه سرویس‌های خود ترغیب کند. برای مثال، می‌توان به توسعه دستیار صوتی Celia، همکاری با TomTom برای توسعه نقشه‌ای کارآمد و سرویس چت تصویری MeeTime اشاره کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋