🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نصرتی: کل هزینه های گل ریحان ۹ میلیارد نمی شود نحوه انتخاب اسکوچیچ بسیار زننده بود

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: اگر بخواهیم کل هزینه‌ها و سفر‌هایی که تیم ما انجام داد را روی هم قرار دهیم به ۹ میلیارد تومان نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی اخبار ، محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: خدا را شکر کرونا تا حدود زیادی کمرنگ شده و مردم هم در این مدت بسیار رعایت کردند و توصیه‌های پزشکی را هم به خوبی گوش دادند. حتی در شرایط بحرانی که کشور با آن مواجه شده بود مردم در خانه هایشان ماندند و بیرون نیامدند و امیدوارم که همه در سلامتی کامل قرار داشته باشند.

مسئولان فدراسیون فوتبال هنوز هیچ برنامه‌ای به ما اعلام نکردند

سرمربی تیم فوتبال دسته اولی گل ریحان درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: با توجه به آن که تمامی مسابقات تعطیل شده و هنوز سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هیچ زمانی برای آغاز بازی‌ها اعلام نکرده اند و همچنین به خاطر آن که ما هم جزء مشاغل پر خطر حساب می‌شویم، فعلا مجوزی برای تمرین کردن به ما ندادند. هفته‌های آخر اسفند ماه بود که ما یک برنامه‌ای را به بازیکنان دادیم و آن‌ها هم تمرینات خود را به صورت فیلم برای ما ارسال کردند. با شدت شیوع ویروس کرونا و همچنین بسته شدن اماکن ورزشی برنامه‌های تمرینی ما هم دستخوش تغییر شد و بازیکنان اکنون در خانه هایشان تمرین می‌کنند.

اگر مسابقات لیگ همین جا به پایان برسد در حق بعضی از تیم‌ها اجحاف می‌شود

نصرتی همچنین درباره بازی‌های لیگ برتر هم بیان داشت: به نظر من مسابقات باید قطعا ادامه پیدا کند، زیرا اگر قرار باشد مسابقات در همین جا به پایان برسد در حق بعضی از تیم‌ها اجحاف می‌شود. ما در علم ریاضیات یک قانونی داریم به نام احتمالات و آن چیزی که مشخص است هنوز یک سری از تیم‌ها برای قهرمانی شانس دارند و همان طور که گفتم این قانون احتمالات می‌تواند خیلی از چیر‌ها را جا بجا کند.

گل ریحان رکورددار نباختن در رقابت‌های لیگ دسته یک است

سرمربی گل ریحان درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند عنوان کرد: تیم ما برای صعود به لیگ برتر ۶ امتیاز فاصله داریم. اوایل فصل تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار داشت، حتی موفق شدیم رکورددار نباختن در تمام ادوار رقابت‌های لیگ دسته اول باشیم به طوری که در ۲۱ هفته‌ای که به میدان رفتیم تیم ما هیچ شکستی نخورد و از خط دفاعی بسیار خوبی برخورداریم. متاسفانه در این مدت اخیر یک سری مسائل مدیریتی به وجود آمد و باعث شد که نتوانیم نتایج خوبمان را استمرار ببخشیم. یکی از این مشکلات سوء مدیریتی بود که درباره مباحث مالی وجود داشت. مدیران باشگاه گل ریحان فصل گذشته برای این تیم بسیار هزینه کردند، اما وقتی این تیم در پایان رقابت‌های لیگ دست یک به مقام سوم دست یافت دلزده و دلسرد شدند. همچنین امسال هم این مشکلات وجودد داشت و با توجه به صحبت‌هایی که اول فصل با مسئولان این باشگاه انجام دادم آن انگیزه کافی را برای حفط تیم مشاهده نکردیم. به هر حال تیم ما با همان وضعیت بازی‌ها را شروع کرد و خواست خدا شامل حال ما شد و همچنین همت بازیکنانم باعث شد که بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و همین نتایج یک مقدار انگیزه را به تیم برگرداند.

کل هزینه‌های تیم ما ۹ میلیارد نمی‌شود

نصرتی درباره اینکه برخی می‌گویند گل ریحان بالای ۲۰ میلیارد توامن هزینه کرده خاطر نشان کرد: من این خبر را ۱۰۰ درصد تکذیب می‌کنم و از مسئولان سازمان لیگ و به ویژه محمودزاده خواهش دارم که قرارداد همه تیم‌ها را منتشر کنند. اگر بخواهم بگویم که ما چقدر هزینه کردیم اگر کل هزینه‌ها و سفر‌هایی که تیم ما انجام داد را روی هم قرار دهیم به ۹ میلیارد نمی‌رسد. از این رقم هم ما موفق شدیم تا الان ۵ میلیارد آن را هزینه کنیم و چیزی حدود ۴ میلیارد هم باقی مانده که هنور هزینه نشده است.

دلال‌ها برای جذب بازیکن با من تماس گرفتند

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره بحث دلالی در رقابت‌های لیگ دسته اول هم گفت: من در این فصل تا الان چیزی درباره این موضوع مشاهده نکردم. نمی‌خواهم بگویم که نیست چرا هست. حتی اوایل فصل وقتی من به عنوان سرمربی گل ریحان انتخاب شدم چند نفری با من تماس گرفتند و گفتند فلان بازیکن (بازیکن بسیار مستعدی بود و جزء سهیمه‌های تیم ملی امید به شمار می‌رفت) را به تیم بیاورم. به نظر من روی این گونه بازیکنان دلال‌ها خیلی مانور می‌دهند و آخر سر هم جذب تیم نشد. بهتر است بدانید آن کسی که به من زنگ زد گفت وضع زندگی این بازیکن بسیار خوب است و او از پدر پولداری برخوردار است. این صحبت‌هایی بود که او انجام داد و من هیچ چیزی درباره خانواده آن‌ها نمی‌دانستم. به هر حال این گونه خانواده‌ها فقط برای این که فرزندشان پیشرفت کند دست به این کار‌ها می‌زنند. دلال‌ها برای این بازیکن رقمی حدود ۵۰ میلیون به من پیشنهاد کردند که من اصلا با این قضیه موافقت نکردم.

برای نشان دادن استعداد‌ها باید یک سری زیر ساخت‌ها وجود داشته باشد

نصرتی درباره اینکه امروزه برخی از خانواده‌ها می‌خواهند استعداد فزرندهایشان را از طریق فضای مجازی نشان دهند و اینکه آیا این درست است یا خیر اظهار داشت:: من فکر می‌کنم که منظور شما آرات حسینی باشد که در این روز‌های اخیر بسیار سر و صدا به پاکرده است. به نظر من آرات نسبت به بچه‌های هم سن و سال خودش یک استعداد بالقوه‌ای دارد و اگر بخواهید این استعداد را بالفعل تبدیل کنید باید یک سری زیر ساخت‌ها و امکاناتی را داشته باشید. متاسفانه نه تنها در کشور ما بلکه هیچ کجای دنیا چینی امکاناتی برای کودکی در سن آرات وجود ندارد، زیرا کودک در این سن باید به سراغ بازی‌های کودکانه خود برود و به قول معروف باید بازیگوشی کند و با بچه‌های هم سن و سال خود بگردد. من به پدر آرات پیشنهاد می‌کنم در کنار این استعدادی که این بچه دارد اجازه دهد، او بازی‌های کودکانه اش را انجام دهد و با بچه‌های هم سن و سال خودش بازی کند و بعد از آن کمی بزرگتر شد او را در آکادمی‌های ورزشی دنیا مثل آژاکس بگذارد تا پیشرفت کند.

نحوه انتخاب اسکوچیچ بسیار زننده بود

بازیکن سابق تیم ملی همچنین درباره نحوه انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال هم گفت: تمام بازیکنانی که در این چند سال اخیر با اسکوچیچ در لیگ برتر کار کردند، همه به صورت متفق القول او را قبول داشتند. از ملوان گرفته تا فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان. به نطر من مربیان کروات سازگاریشان با فوتبال ما بسیار خوب است. هر سرمربی کرواتی که در کشور ما حضور داشته این را به خوبی از خودش نشان داده است. از ایوویچ گرفته تا برانکو، همین نشان می‌دهد که سازگاری آن‌ها با فوتبال ما بسیار خوب است. در کرواسی با وجود آکادمی‌های بسیار خوبی که وجود دارد، مربیان آن‌ها هم آموزش‌های بسیار خوبی را یاد می‌گیرند. انتقاد من به نحوه انتخاب شدن اسکوچیچ است که بسیار بد و زننده بود و یک نوع بی احترامی به سرمربیان داخلی شد. فدراسیون فوتبال ابتدا اعلام کرد که از بین یحی گل محمدی و امیر قلعه نویی یک نفر به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود، اما به یک باره دیدیم که اسکوچیچ را انتخاب کردند. به هر حال ما باید به این تصمیم احترام بگذریم و امیدوارم که اسکوچیچ بتواند در تیم ملی موفق باشد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋