🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پدر هوشیار، ناجی جان پسرش در پشت چراغ قرمز شد

پسر
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی اخبار ، یکی از مکان‌هایی که خطرات بیشتری جان کودکان را تهدید می‌کند خیابان است. به همین دلیل والدین باید در هنگام عبور از خیابان بیشتر مراقب فرزندان خود باشند، چراکه ممکن است لحظه‌ای غفلت آن‌ها را دچار حسرتی بی‌پایان کند.

در حالی که راننده کم حوصله با بی توجهی به چراغ قرمز چهارراه چیزی نمانده بود یک کودک را زیر بگیرد پدر هوشیارش ناجی جانش شد.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عکس‌العمل به موقع یک پدر هوشیار را در یکی از خیابان‌های انگلیس به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در تاریخ ۴ می‌در خیابانی در شهر " بیرمنگام " رخ داد هوشیاری " جِیسون پاین " ۳۴ ساله مانع وقوع حادثه برای دختر ۵ ساله‌اش شد. جیسون به همراه خانواده‌اش از محل خط کشی عابران پیاده در حال عبور از خیابان بودند که ناگهان یکی از رانندگان تصمیم گرفت از چراغ قرمز عبور کند. این پدر جوان که حین عبور از خیابان حواسش کاملاً به بچه‌هایش نیز بود بلافاصله متوجه حرکت خودرو شد و در مقابل آن پرید. راننده خودرو با عکس‌العمل سریع این مرد جوان و پیش از آنکه با " گِراسی "، دختر جیسون برخورد کند مجبور به توقف شد. با این حال راننده خودرو موفق به فرار شد.

بنا به گفته " الیزابت میرز "، مادر این کودک آن‌ها گزارش این حادثه و مشخصات این خودرو را به پلیس اعلام کردند. او برای آگاهی دادن به والدین تصمیم گرفت این ویدئو را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند. بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی انگلیس در این حادثه به هیچ یک از اعضای خانواده این پدر جوان آسیبی وارد نشد.

سخنگوی پلیس " ویست میدلند " در این باره گفت: ما گزارشی در مورد اقدام خطرناک یک راننده در ساعت ۶.۳۰ دقیقه تاریخ ۴ می‌در عبور از چراغ قرمز یکی از خیابان‌های " کَستِل بروموویچ " که نزدیک بود با یک زن و دو فرزندش تصادف کند دریافت کردیم. ما امروز با این زن دوباره تماس گرفتیم و اطلاعات بیشتری را به‌دست آوردیم. تحقیقات برای شناسایی این راننده خاطی ادامه دارد. از شهروندان درخواست می‌کنیم تا اطلاعات خود را برای شناسایی و بازداشت این راننده از طریق شماره ۱۰۱ با ما در میان بگذارند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋