🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیشتازی هلال احمر در همه فراخوان های امدادی

هلال احمر مازندران در همه فراخوان‌های امدادی پیشتاز خدمت رسانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از ساری  ، اکبری مدیر جمعیت هلال احمر مازندران با تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر به همه اعضای هلال احمر مازندران که در همه فراخوان‌های امدادی، پیشتاز هستند،گفت: کارنامه هلال احمرمازندران مشحون از برگ‌های زرین خدمت رسانی در مسیر نوع دوستی و مهروزی و تلاش مشترک برای صیانت از کرامت انسانی و کاهش آلام بشری است.

او با اشاره به اینکه امروزه ساکنان کره زمین هر روز در معرض مخاطرات طبیعی و انسان ساخت هستند افزود: در جنین شرایطی نام هلال احمر به عنوان بزرگترین سازمان امداد و نجات که ارزش‌های آن مبتنی بر داوطلبی است، مایه آرامش و رهایی از چالش‌های پرتنش و پراسترس است.

پرچم سفید هلال احمر موجب آرامش قلوب

اکبری مدیر جمعیت هلال احمر مازندران با تاکید بر اینکه پرچم سفید هلال احمر باعث آرامش قلوب پراسترس و پراضطراب است، گفت: نام هلال احمر با مجموعه‌ای از ارزش‌های انسانی و اخلاقی توام است که همگی آن ریشه در تعالیم دین مبین اسلام دارد و افتخار ما این است پیامبران و بزرگان جامعه ما بسیار بر آن تاکید داشته اند.

او صیانت از صلح به عنوان آرمان همه بشریت و پایان هرگونه تبعیض را یکی از مهمترین ماموریت‌های صلیب سرخ و هلال احمر برشمرد و افزود: تنها در سایه هم افزایی، همگرایی و مهربانی می‌توانیم به استقرار این ارزش‌های انسانی کمک کنیم.

او گفت افزود: پردازش و آنالیز فرایند امداد و نجات تمامی بحران‌ها در کشور (از خشکسالی سیستان تا زلزله کرمانشاه و ازسیل گلستان تا بحران کرونا و صد‌ها عملیات فصلی مانند اجرای طرح کاهش غریق در ساحل استان) نشان از ردپای حضور موثر و به موقع نجاتگران و جوانان و داوطلبان مازندرانی دارد که در کمک به همنوعان نیازمند لحظه‌ای درنگ نکردند.

اکبری افزود: خدمت در مجموعه پرافتخار هلال احمر، فرصتی است ارزشمند که بواسطه این موهبت الهی، خداوند متعال را پیوسته سپاس می‌گوییم و عزم خود را برای پاسخگویی به تمامی نیاز‌های امدادی همنوعان جزم‌تر خواهیم کرد.

 

س

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋