as charter

as charter

سایت آس چارتر برترین ارائه کننده بلیط های آنلاین و ارزان پروازهای داخلی و خارجی می باشد.

چشمه های آب گرم مازندران

تصور همه بر این است که تنها چشمه های آب گرم ایران در استان آذربایجان واقع شده است اما استان مازنداران نیز دارای چشمه های آب گرمی مفیدی می باشد.

چشمه های آب گرم به علت دارا بودن املاح معدنی، گوگرد و.. دارای خواص درمانی زیادی می باشد و برای درمان بیماری های پوستی، درمان دردهای مفاصل و استخوانی و همینطور تسکین اعصاب بسیار موثر می باشد.اگر شما نیز هوس آب تنی در آب های گرم مازندران را کردید، می توانید در کمتر از 3 دقیقه بلیط هواپیما تهران ساری خود را از سایت آس چارتر تهیه کنید.

 

آبگرم لاریجان آمل

چشمه آبگرم لاریجان از قله دماوند سرچشمه می گیرد و سرشار از گوگرد می باشد. دمای آب این چشمه معمولا 60 درجه می باشد. این چشمه قابلیت آبدهی هزار لیتر در هر ثانیه را دارا می باشد. اطراف این چشمه نیز اقامتگاه های زیادی برای رفاه مراجعین و مسافرین به وجود آمده و خانه و سوئیت های این روستا دارای آب گرم گوگردی می باشد.

این چشمه آب گرم در جاده هراز، جاده ای که تهران را به آمل متصل می کند، در 60 کیلومتری شمال شرق تهران در دامنه های کوه دماوند قرار گرفته است.

 

چشمه های آب گرم آب اسک

روستای آب اسک، یکی از روستاهای زیبای استان مازندران است که در جاده هراز واقع شده است. آب های معدنی گرم که دارای گوگردهای فراوان می باشد در سرتاسر این روستا قرار داده شده است. این روستا به علت موقعیت جغرافیایی آن و قرار گرفتن در دامنه های کوه دماوند آب و هوایی کوهستانی و بسیار مطلوب دارد و گردشگران در هر فصلی از سال به خصوص تابستان می توانند به آنجا سفر کنند.

 

آبگرم لاویج نور

آبگرم های لاویج، در روستای لاویج، جنوب چمستان و شهرستان نور در استان مازنداران قرار گرفته است. آبگرم این منطقه از دل کوه های لاویج سرچشمه می گیرد و با داشتن مقدار زیادی از املاح و گوگرد، برای درمان انواع بیماری های پوستی، دردهای مفاصل و استخوان مفید می باشد. آس چارتر همراه شما در تهیه بلیط هواپیما مشهد ساری خواهد بود.

 

آب گرم ازرو بابل

آب گرم ازرو در دره ای زیبا و سرسبز در شهرستان بابل قرار دارد. این آبگرم با جوشش از زمین، استخر آب گرمی را به وجود آورده است که دارای املاح معدنی و گوگرد می باشد و برای درمان بیماری های پوستی، دردهای مفصلی و تسکین اعصاب موثر می باشد.

 

https://files.virgool.io/upload/users/1370119/posts/vyquizzmpkv5/oky9o3xortru.jpeg

 

این مطلب در سایت آس چارتر تهیه شده است.


 

 

as charter
as charter سایت آس چارتر برترین ارائه کننده بلیط های آنلاین و ارزان پروازهای داخلی و خارجی می باشد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋