🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مرگ ۲۲۵ نفر عابر پیاده در مازندران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: تعداد ۲۲۵ نفر از عابران پیاده پارسال در بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۴ درصد افزایش داشت.

علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های  اخبار  از ساری  ، با بیان اینکه تعداد ۲۲۵ نفر از عابران پیاده پارسال در بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۴ درصد افزایش داشت، گفت: ۱۵۵ نفر از جان باختگان مرد و بقیه زن بودند.

او افزود: مجموع آمار تلفات حوادث رانندگی پارسال را  ۶۵۴ اعلام کرد و افزود: ۳۴ درصد از کل تلفات حوادث رانندگی سال گذشته عابران پیاده هستند.

عباسی گفت: خرداد با ۲۸، مرداد با ۲۷، بهمن با ۲۳ فوتی بیشترین ماه و دی ماه با ۸ فوتی کمترین ماهی بود که این اتفاق در آن به ثبت رسید.

کمترین و بیشترین تلفات تصادف عابران پیاده در مازندران

علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: بالاترین آمار فوتی‌های عابران پیاده در شهرستان‌های  بابل  با ۲۹، ساری با ۲۴ و آمل ۲۳  مورد و  گلوگاه با یک مورد کمترین شهر گزارش شده است.

او افزود: بیشترین نوع وسیله درگیر با عابران پیاده را خودروی سواری با ۷۳ درصد ثبت شده است که در آن  پراید با ۵۵ نفر بیشترین و پیکان با ۵ نفر کمترین  است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران در خصوص افزایش سن سالمندی گفت: این افزایش ایجاب می‌کند رانندگان در هنگام رانندگی توجه و دقت بیشتری به عابران، بخصوص عابرین سالمند داشته باشند.

عباسی افزود: سالمندان به علت وجود مشکلات مفصلی اسکلتی و در نتیجه تحرک و عکس العمل کند نمی‌توانند خود را هنگام حوادث رانندگی از مهلکه نجات دهند و از طرف دیگر به علت بیماری‌های مزمن پوکی استخوان میزان شکستگی و در نتیجه بستری در بیمارستان افزایش می‌یابد که این خود ریسک مرگ و میر را در سالمندان بالا می‌برد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋