🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خداحافظی با گاردریل های فلزی در جاده های مازندران

در راستای ایمن‌سازی بزرگراه‌های مازندران،گاردریل های فلزی از محور‌های اصلی استان جمع‌آوری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از ساری  ،عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت: براساس برنامه ریزی  و در راستای ایمن‌سازی بزرگراه ها، حدود ۱۰۰ کیلومتر از گارد ریل‌های فلزی(حفاظ فلزی)امسال از بزرگ راه‌های بین شهری مازندران جمع آوری خواهد شد.

او افزود:گارد ریل فلزی محور ساری - آمل و کمربندی آمل به محمود آباد امسال در دستور کار جمع آوری قرار گرفت و قرارداد با پیمانکاران برای اجرای این طرح نیز منعقد شد.

نجفی گفت: برای جمع آوری هر کیلومتر گارد ریل فلزی و جایگزینی آن‌ها با نیم نیوجرسی بتنی حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  اعتبار نیاز است که برای امسال حدود ۴۵۰ میلیارد ریال  اعتبار پیش بینی گردید.

حراست و نگداری از راه ها عمده تلاش راهداران

او افزود: هم اکنون عمده تلاش‌های این اداره کل صرف نگهداری و حراست از شبکه راه‌ها، تأمین ایمنی عبور و مرور به منظور حفظ و بهره برداری بهینه از سرمایه گذاری‌های انجام شده در این بخش میگردد.

نجفی گفت: امری که امروزه در فرهنگ سازمانی، عملیات راهداری نام گرفته است، انجام هرگونه عملیات اجرائی و کنترل ترافیک بر روی راه‌های موجود ضمن حفظ ایمنی استفاده کنندگان از راه، جریان روان و ایمن ترافیک را به همراه دارد که برنامه ریزی مناسب و هماهنگ فعالیت‌ها بمنظور تأمین ایمنی لازم و کاهش تراکم ترافیک و نیز جلوگیری از تأخیر در سفر و ناراحتی استفاده کنندگان از راه حائز کمال اهمیت است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب تابلو و علائم و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای را از برنامه‌های ایمن سازی جاده‌های استان در امسال  بیان کرد و افزود: به دلیل طول بالای راه‌های استان، میزان اعتبار برای اجرای طرح‌های ایمنی ناچیز است.

 

س

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋