🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشایی اماکن ورزشی، شاید دور شاید نزدیک

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان زمان تصمیم گیری درباره‌ی بازگشایی اماکن ورزشی را نیمه اردیبهشت ماه اعلام کرد.

علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های اخبار  از اصفهان ،  در رابطه با بازگشایی اماکن ورزشی نظیر باشگاه‌های بدنسازی و سایر سالن‌ها و استخر‌ها گفت: از ۱۵ اردیبهشت از طریق وزارت ورزش در این باره تصمیم گیری خواهد شد.


او در ادامه تصمیم گیری درباره از سر گیری مجدد مسابقات ورزشی در سطح استان را همان ۱۵ اردیبهشت اعلام کرد.


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: با هماهنگی وزارت ورزش باید‌ها و نباید‌هایی از قبیل رعایت نکات بهداشتی برای ورزشکاران و مدیران اماکن ورزشی اتخاذ می‌شود.


امینازاده در ارتباط با اعمال محدودیت‌هایی برای باشگاه‌های ورزشی به منظور حفظ هرچه بیشتر رعایت فاصله اجتماعی در روز‌های ابتدایی بازگشایی این اماکن گفت: از آنجایی که برای باشگاه‌ها مخصوصا استخر‌ها صرفه اقتصادی ندارد که برای تعداد محدودی مکان ورزشی خود را در اختیار ورزشکاران بگذارند باید با این موضوع به صورت علمی برخورد شود، ولی در صورت لزوم محدودیت‌هایی برای باشگاه‌هایی خاص در نظر گرفته می‌شود.


او با اشاره به اینکه در این ایام با توجه به ضرر مالی که همه‌ی بخش‌های کشور مخصوصا اماکن ورزشی دیده اند تاکید کرد: باشگاه‌های ورزشی برای جبران این ضرر حق هیچگونه افزایش شهریه را ندارند، زیرا نباید بار این ضرر روی دوش ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها بیافتاد و در ادامه گفت با باشگاه‌های مختلف برخورد می‌کنیم.


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به ارائه تسهیلات مالی در نظر گرفته شده از سوی وزارت ورزش ابراز امیدواری کرد مدیران باشگاه‌های ورزش با استفاده از آن بتوانند فعالیت باشگاه خود را مجددا از سر گیرند.


امینازاده در انتها از همه‌ی مدیران ورزشی که در این ایام با صبر و حوصله ایی که به خرج دادند و نهایت همکاری را برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با ما داشتند تشکر کرد.

 

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋