🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از دانلود برنامه تور مجازی آثار هنری و تاریخی تا نرم‎ افزار درمان بی خوابی

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۶۹)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی اخبار ؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

از نرم افزار مترجم گوگل تا دانلود نرم افزار اسکنر اندروید

 

دانلود Google Arts & Culture 7.6.2 – تور مجازی آثار هنری و تاریخی

دیدن اماکن جدید و تاریخی در سراسر دنیا، یکی از کارهای بسیار جذابی است که هرکسی می‌تواند انجام دهد. اما این کار با هزینه و صرف وقت بسیاری همراه است. برای انجام این کار اکنون روش‌های دیگری نیز وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنیم. به تازگی نرم‌افزارهایی برای این کار طراحی شده‌اند که می‌توانند به شما کمک بسیاری بکنند. 

نرم افزار Google Arts & Culture یک برنامه برای بازدید مجازی از موزه ها،‌ آثار فرهنگی و گالری‌های هنری سراسر جهان است که به شما برای انجام این کار کمک می‌کند. این برنامه مخصوص سیستم عامل اندروید است و توسط Google LLC توسعه یافته و همچنین به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

EssentialPIM

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود WiFi Connection Manager 1.7.0-build-181 – برنامه مدیریت وای فای اندروید

استفاده از اینترنت ثابت یا همان اینترنت خانگی مدت زیادی است که بین مردم فراگیر شده و جای خود را به اینترنت همراه داده است. اما مدیریت وای فای یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران است، اما اپلیکیشن WiFi Connection Manager در حال حاضر برترین اپلیکیشن موبایلی عرضه شده برای دستگاه‌های اندرویدی است که کاربران به کمک آن می‌توانند به طور کامل روی وای فای خود مدیریت داشته باشند. همچنین این نرم افزار به طور کامل رمزهای وای فای ذخیره شده در گوشی کاربر را به وی نشان خواهد تا دیگر نگران فراموشی رمز عبور خود نباشد.

دانلود WiFi Connection Manager 1.7.0-build-181 – برنامه مدیریت وای فای اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود 3D Flip Clock & Weather 5.76.1.4 – برنامه ساعت و هواشناسی اندروید

آمدن فصل سرما، افراد به برنامه‌ای نیاز دارند که به آن‌ها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد.

نرم افزار 3D Flip Clock & Weather در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است.

کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه در هر زمان و مکان اطلاعات لازم درباره آب و هوا را دریافت کنند و از آن مطلع شوند.

دانلود 3D Flip Clock & Weather 5.76.1.4 – برنامه ساعت و هواشناسی اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود My Data Manager 9.1.3 – برنامه کنترل میزان مصرف اینترنت

دورانی زندگی می‌کنیم که داشتن اینترنت از واجبات است. اما دیتای گوشی گاهی وقت‌ها بیشتر از آن‌چه ما تصویر می‌کنیم مصرف می‌شود و از آن‌جایی که هزینه‌ آن کم نیست، باید بتوانیم مصرفش را مدیریت کنیم. برای انجام این کار برنامه‌های مختلفی طراحی شده‌اند که امروز یکی از آن‌ها را برای شما آماده کرده‌ایم. 

برنامه My Data Manager – Data Usage با رابط کاربری دوستانه خود آمده است تا ما را بیشتر از گذشته در مصرف دیتای گوشی یاری کند. شما با نصب این برنامه می‌توانید به راحتی میزان دیتای مصرفی خود را بررسی و برنامه‌ریزی کنید.

دانلود SD Maid Pro – System Cleaning Tool 4.15.8 – ابزار بهینه سازی اندروید

 برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود CastBox Premium 8.10.1 – برنامه پخش و دانلود پادکست

زمانه‌ای هستیم که دیگر رادیوهای معمولی جای خود را به پادکست‌های اینترنتی داده‌اند و افراد زیادی در حال استفاده از آن‌ها هستند. گوش دادن به پادکست می‌تواند به شما کمک کند که به صورت صوتی، هنگامی که در حال انجام دادن کارهای خود هستید، سرگرم شوید. پادکست‌های مدل‌های مختلفی دارند که از داستان‌سرایی تا صحبت‌های علمی را شامل می‌شوند.

برنامه CastBox برترین نرم‌افزاری پادکست اندرویدی است. از ویژگی‌های بسیار خوب این برنامه می‌توان به رور شبکه های پخش کننده پادکست، دریافت توصیه های سفارشی بر اساس اشتراک شما، تغییر در سرعت پخش پادکست ها و ایجاد یک لیست از پادکست های مورد علاقه خود برای دسترسی به آن ها در هر زمانی اشاره کرد.

دانلود CastBox Premium: Free Podcast Player, Radio & Audio Books 8.10.1 – برنامه پخش و دانلود پادکست

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Night Owl 1.1.8 – نرم‎‌افزار درمان بی‌خوابی

انسان امروز با مشکلات متعددی در سلامتی خود رو به رو است که بی‌خوابی می‌توان یکی از عام‌ترین آن‌ها دانست. فناوری‌های زیادی که در اطراف ما هستند و کارهای ما را انجام می‌دهند می‌توانند مشکلاتی مانند بی‌خوابی را برای ما به همراه داشته باشند. اما برنامه‌هایی نیز ساخته شده‌اند که می‌توانند به شما در روند بهبود وضعیت خوابتان کمک کنند.

برنامه Night Owl – Sleep Coach مربی خواب مخصوص دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید است که می‌تواند به شما با دادن آموزش‌ها و دستورالعمل‌های مختلف در خواب خوب کمک کند.

EssentialPIM

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋