🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آغاز فعالیت پروژه های عمرانی طبق دستورالعمل های بهداشتی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: ضرورت راه‌اندازی پروژه‌های ساختمانی و عمرانی در این شرایط دشوار اقتصادی کاملا احساس می‎شود و به زودی طبق پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را می‌توانند آغاز کنند.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ،  مهرداد سالاری روز یکشنبه در نشست کاری که با حضور رؤسای کانون کارشناسان رسمی دادگستری، سازمان نظام مهندسی ساختمان، انجمن شرکت‌های پیمانکاری و انجمن شرکت‌های مهندسین مشاور سازمان نظام مهندسی برگزار شد؛ اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا یک بحران فراگیر در دنیا و همچنین کشور ما ایجاد کرده است.

او افزود: بخشی از مردم حقوق بگیر بخش دولتی و زیرپوشش نهاد‌های حمایتی نیستند و به عنوان کارگر در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی و دیگر حوزه‌های خدماتی مشغول به کار هستند و در این ایام به اجبار در خانه مانده اند و بیکار شده اند.

سالاری گفت: دولت با وجود تحریم‌های گسترده اقتصادی دشمنان و کاهش درآمد‌های نفتی، کمک‌های معیشتی در اختیار قشر کم درآمد گذاشته و پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار را در دستور کار دارد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: تشکل‌های حرفه‌ای و توانمند استان مانند کانون کارشناسان رسمی دادگستری، سازمان نظام مهندسی ساختمان، انجمن شرکت‌های پیمانکاری و انجمن شرکت‌های مهندسین مشاور همیشه در همه تنگنا‌های مختلف مانند زلزله و سیل در کنار اقشار آسیب پذیر بوده‌اند و در این بحران کرونا هم این عزیزان را یاری خواهند کرد.

او همچنین اظهار داشت: طی این سال‌ها موضوع تولید همیشه محور برنامه‌های کلان کشور بوده و امسال نیز به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: حوزه ساختمان یکی از بخش‌هایی است که رونق گرفتن آن می‌تواند یک جهش در اکثر بخش‌های تولیدی ایجاد کند و در کنار آن دغدغه‌های مسکن مردم را نیز مرتفع نماید.

او بیان کرد: مدیریت ارشد استان آماده است تمامی توان خود را در زمینه تسهیلگری و رفع موانع پیش روی حوزه مسکن به کار گیرد و در صورت لزوم در سطح ملی برای رفع موانع جدی تر، رایزنی کند.
انتهای  پیام/ز

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋