هالمارک خاطرنشان کرد: آرمان ما این است که فضای قیمت مولسان را پر کنیم. این یک ماشین اسپرت نخواهد بود، زیرا ما ماشینهای ورزشی نخواهیم ساخت. نکته بارز این است که خریداران خودروهای لوکس، خودروهای شاسیبلند را بسیار جذابتر میبینند و این جایی است که ما پتانسیل محصولات شرکت را میبینیم. به طور قطع میتوان شکافهایی را برای مشتقات بیشتر بنتایگا و سایر فرصتها در خودروهای شاسیبلند بنتلی مشاهده کرد. علاوه بر این، هالمارک اعتراف کرد که کاهش فروش به معنای عدم وجود یک دلیل منطقی برای مهندسی یک خانوده جدید جدید در کنار مولسان فعلی است.
هالمارک در مصاحبه خود افزود: در روزهای خوب ۲۰ سال پیش، هنگامی که بنتلی خودروهای آرنج خود را در کنار خودروهای سیلور سراف میفروخت، فروش جهانی خودروهای چهار درب بنتلی روی هم رفته به ۱۵۰۰ تا دو هزار دستگاه میرسید. حالا، این میزان فروش در محصولات بنتلی به هزار دستگاه رسیده و بیش از ۵۰ درصد خودروهای چهار درب متعلق به شرکت بنتلی است. هزینه ساخت این خودروها با تکنولوژی و الزامات مربوط به تولید گازهای گلخانهای و تجهیزات مورد نیاز در تصادفها به معنای آن است که آنها ارزانتر از خودرویی نیستند که بتوانید ۵۰۰۰ دستگاه آن را فروخت؛ بنابراین با انتظار فروش ۴۰۰ تا ۶۰۰ دستگاه در سال پتانسیل فروش در سال توسط بنتلی، تجارت این شرکت بسیار سخت خواهد بود و کمکم از چرخه تولید خارج خواهد شد. به همین دلایل، بنتلی تصمیم گرفته که شاسیبلندهای جدید خود را روانه بازار کند و خودروهای سالخورده خود را از رده خارج کند.
پاسخ ها