🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اولدترافورد در اختیار سازمان بهداشت انگلیس قرار می گیرد

باشگاه منچستریونایتد تصمیم دارد ورزشگاه اولدترافورد را برای مقابله با ویروس کرونا در اختیار سازمان ملی بهداشت انگلیس قرار دهد.

اولترافورد در اختیار سازمان بهداشت انگلیس قرار می‌گیرد
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش  گروه ورزش اخبار ، بر اساس اعلام وب سایت باشگاه منچستر یونایتد، این باشگاه تصمیم دارد در طول بحران شیوع ویروس کرونا اقداماتی را در حمایت از سازمان ملی بهداشت انگلیس موسوم به «سرویس ملی بهداست» انجام دهد.

اقدامات باشگاه منچستریونایتد شامل در اختیار گذاشتن ناوگان مل و نقل، توزیع هدایا و مواد غذایی و استفاده از ظرفیت ورزشگاه اولدترافورد است.

منچستر یونایتد ۱۶ وسیله نقلیه خود را در اختیار سازمان ملی بهداشت انگلیس قرار داده است و همچنین نام ورزشگاه اولدترافورد در فهرست ذخیره جهت استفاده از آن به عنوان ایستگاه موقت انتقال خون قرار گرفته است.

مقرر شده است که در صورت کمبود اهداکنندگان در اواخر امسال به دلیل بیماری کووید ۱۹، ورزشگاه اولدترافورد به مرکز انتقال خون تبدیل شود. علاوه بر این کارکنان بخش درمان انگلیس می‌توانند از هتل فوتبال و پارکینگ آن به صورت رایگان استفاده کنند.

همچنین این هفته منچستریونایتد ۳۰ هزار بسته مواد غذایی و نوشیدنی که در ورزشگاه انبار شده بود بین بانک‌های تغذیه، بیمارستان‌ها و سازمان‌های خیریه توزیع کرد.

علاوه بر این کارکنان باشگاه با استفاده از موادغذایی موجود در انبار ۳۵۰ وعده غذا تهیه و بین سازمان‌های خیریه محلی توزیع کردند.

روز گذشته نیز این باشگاه ۳۵۰۰ هدیه به کارکنان بخش بهداشتی از جمله نظافتچی‌ها اهدا کردند. منچستریونایتد همچنین تجهیزات پزشکی شامل تجهیزات نگهدارنده، لباس و دیگر وسایل پزشکی را به این سازمان اهدا کردند.

بیش از ۱.۴ میلیون نفر در جهان مبتلا به کووید ۱۹ شناخته شده‌اند و بیش از ۸۵ هزار نفر به خاطر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بریتانیا از نظر تعداد مبتلایان در رتبه هشتم قرار دارد و به لحاظ تعداد قربانیان در رتبه پنجم است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋