🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صمدی: روند رو به رشد و خوبی داشتیم

صمدی: روند رو به رشد و خوبی داشتیم
به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش اخبار ، احسان صمدی بازیکن تیم بسکتبال اکسون پس از شکست تیمش برابر شیمیدر در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال گفت: بازی خوب و زیبایی بود، تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم، اما اتفاقاتی افتاد که در پایان نتوانستیم برنده بازی باشیم، اما به نظرم تا به اینجا روند رو به رشد و خوبی داشتیم و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم برنده دیدار‌های پیش رو باشیم.

بازیکن تیم بسکتبال اکسون گفت: روند رو به رشدی داشتیم و امیدوارم بتوانیم به همین شرایط ادامه دهیم.

بازیکن تیم بسکتبال اکسون درباره نوسان‌های اخیر تیمشان در رقابت‌های لیگ برتر بیان داشت: نوسان در همه تیم‌ها وجود دارد و حتی تیم‌های بزرگ هم بازی‌هایی را واگذار می‌کنند، ما هم مانند بقیه تیم‌ها نوسان‌هایی داشتیم، اما تلاش‌مان را به کار گرفتیم. باید تمرین کنیم و بازی به بازی هم بهتر شویم. در این مدت چند مصدوم داشتیم که اگر آن‌ها حضور داشتند می‌توانستند کمک زیادی به ما داشته باشد، امیدوارم هرچه زودتر بهتر شوند و بتوانند به ما کمک کنند.

او درباره اعتراض آبکناری پس از بازی به داور یک مسابقه به عنوان داشت: من به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم در این زمینه نظری بدهم و این در حیطه مدیران و سرمربیان ما است.

احسان صمدی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل نخست کیفیت لازم را داشت یا خیر عنوان داشت: لیگ بسیار خوبی داشتیم. نتیجه هیچ کدام از بازی‌ها را نمی‌شد پیش‌بینی کرد. مسابقات همانطور که گفتم غیرقابل پیش‌بینی است و ممکن است حتی یکی از تیم‌های بالانشین هم به تیم پایین جدولی بازی را واگذار کند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋