عبدالهی افزود: باتوجه به تجربه فعلی در این ایام، دانشآموزان میتوانند در خصوص اقدامات بهداشت فردی واجتماعی، تجربههای خانه ماندن و روزهای دور بودن از مدرسه ومعلمان و دوستان خود احساسات، عقاید انتقادی، وخواستههای خود را در چارچوب تعیین شده در فعالیت عیدوداستان ارائه نمایند.
او با اشاره به ارائه آموزشهای غیرحضوری از شبکه آموزش، تصریح کرد: معلمان عزیز در راستای مطالب ارائه شده، تنها تکالیف مهارتمحوری که از طریق تدریس شبکه آموزش ارائه خواهد شد را برای دانشآموزان پیگیری نموده و مدیران ومعلمان از ارائه هرگونه تکلیف دیگری در قالب پیکهای آموزشی در ایام عید خوداری نمایند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان در ادامه گفت: مدیران واحدهای آموزشی جهت رصد فعالیتهای آموزشی ارائه شده توسط معلمان، به طور مستمر بر عملکرد ومحتواهای ارائه شده در کانالهای مجازی بر اساس بودجه بندی دروس اقدام نمایند.
او افزود: معلمان هر پایه باید به طرق مختلف اطمینان حاصل نمایندکه دانش آموزان آنان از طریق رسانه ملی آموزشهای مربوطه را دریافت مینمایند.
عبدالهی هم چنین اظهار داشت: با توجه به اینکه موقعیت یادگیری از کلاس درس به منازل دانش آموزان منتقل شده لازم است با آموزش واطلاع رسانی مناسب به اولیاء، مشارکت آنان در فرایند یاد دهی و یادگیری فرزندانشان جلب شود.
معاون آموزش ابتدایی استان در پایان گفت: لازم است با تشکیل ستاد علمی متشکل از سرگروههای درسی، اعضای گروههای آموزشی وکارشناسان مجرب فناوری در معاونت آموزش ابتدایی مناطق، نسبت به برنامه ریزی و رصد علمی و نظارت بر عملکرد معلمان اقدام گردد.
پاسخ ها