🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شایعه ترسناک نگرانی جدید هواداران پرسپولیس

مهره قهرمانی تیم پرسپولیس مورد توجه یک باشگاه عربستانی قرار گرفته است.

ورزش سه: مهره قهرمانی تیم پرسپولیس مورد توجه یک باشگاه عربستانی قرار گرفته است.

هواداران پرسپولیس روزهای پر استرس و تحت فشاری را تجربه می‌کنند. از ابتدای شروع رسمی فصل نقل و انتقالات، برای پرسپولیسی‌ها فقط خبرهای بد در مورد جدایی ستاره‌ها به حقیقت تبدیل شده و خبری از جذب بازیکن جدید نبوده است.

شایعه ترسناک، دغدغه جدید هواداران پرسپولیس

پرسپولیس فصل گذشته با عملکرد خوب باشگاه در زمستان و خرید بازیکنان با کیفیت و تاثیرگذاری چون عیسی آل کثیر، عبدالکریم حسن و اوستون ارونوف توانست استقلال صدرنشین را نفس به نفس تعقیب کند و سرانجام قهرمان شد.

پس از اینکه یک پروژه ملی در قطر برای بازگرداندن عبدالکریم به راه افتاد و تیم‌های قطری تلاش می‌کنند هر طور شده رضایت پرسپولیس را جلب کنند، حالا خبر نگران کننده دیگری برای سرخ‌ها در مورد اوستون ارونوف به وجود آمده است.

گفته می‌شود ارونوف از یکی از باشگاه‌های عربستانی پیشنهاد دارد و باتوجه به تحول مالی سالاای اخیر لیگ عربستان هیچ بعید نیست که آنها با پیشنهادات وسوسه کننده و میلیون دلاری پا پیش بگذارند‌‌.

با این حال بعید به نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس در ازای مبالغ سنگین هم حاضر به از دست دادن این ستاره ازبکستانی بشوند چراکه هواداران این تیم همین حالا از روند نقل و انتقالات و عقب ماندن از رقبا شاکی هستند و از دست دادن ستاره تیم قهرمان نمی‌تواند توجیهی داشته باشد. حال باید دید طی روزهای آینده باشگاه پرسپولیس چه اقداماتی برای جبران نقل و انتقالات و ساختن تیم برای لیگ برتر و نخبگان خواهند کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋