🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زیباترین سنگ قبر متعلق به کیست؟

امروزه نگاه به سنگ قبر نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و افراد، بیشتر به دنبال سنگ قبرهای لاکچری هستند و تلاش می کنند برای عزیزان خود بهترین گزینه ها را پیدا کنند.

به همین دلیل قیمت برخی از سنگ قبرها در ایران به شدت بالا رفته و کاربران نیز تلاش می کنند بهترین محصول را برای عزیزان خود خریداری  کنند. سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که در بازار داغ سنگ قبرهای لاکچری، عنوان زیباترین سنگ قبر ساخته شده به کدام نمونه اختصاص دارد و قیمت آن نیز به چه صورتی است. امروز قصد داریم برای شما همراه با یکی از شرکت های تولید کننده، نگاهی به بحث زیباترین سنگ قبر تولید شده در ایران بیاندازیم. 

 

 مجموعه سنگ بهشت تولید کننده برتر سنگ قبر در ایران 

زیباترین سنگ قبر متعلق به چه کسی است؟

مجموعه سنگ بهشت همیشه به عنوان یکی از اصلی ترین مجموعه های تولیدی سنگ قبر در ایران شناخته شده است و بعنوان مرجع قیمت انواع سنگ های گرانیت و مرمر و هرات و نانو ارزان و گران قیمت روزانه میزبان بسیاری از عزاداران در سراسر کشور است. اگر قصد خرید سنگ قبر داشته باشید ممطمئنا نام مجموعه سنگ بهشت از اصلی ترین گزینه های انتخاب تان خواهد بود. مشاوره و ارسال و نصب رایگان در سراسر کشور از خدمات این مجموعه است. از خبرهای ترند شده درباره سنگ بهشت می توانیم به سنگ قبر لاکچری گران قیمت و پرتقالی اشاره کنیم که در فضای مجازی میلیون ها بار دیده و در وبسایت ها هم ترند شد.

 

انواع سنگ قبر

 به صورت کلی ما سه نوع سنگ قبر سفید، مشکی و رنگی داریم که هر یک بر اساس معدنی که از آن استخراج می‌شوند دارای خواص و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. سنگ قبرهای سفید معمولاً از دو نوع مرمر و نانو هستند که بیشتر به دلیل زیبایی‌های منحصر به فرد و بدون ریشه بودن در میان ایرانیان مشهور شده‌اند. علاوه بر سنگ قبرهای سفید، ما دارای سنگ قبرهای تمام مشکی بسیار خاص هستیم که همیشه از معادن گرانیت سرتاسر دنیا کشف می‌شوند که مهمترین و اصلی‌ترین آنها سنگ های گرانیت برزیلی و شبق می‌باشند. در کنار این سنگ قبرها امروزه به دلیل تنوع زیادی که ایجاد شده ما سنگ‌ قبرهای ترکیبی را مشاهده می‌کنیم که از گرانیت، تراورتن و سنگ قبرهای مرمریت خاص تولید می‌شوند. بالاترین میزان مقاومت را معمولاً سنگ قبرهای مشکی گرانیت دارا هستند، ولی بر اساس تجربه ما سنگ قبرهای خاص مرمر عملکرد فوق‌العاده‌ای را در طول بلند مدت داشته و نه تنها زیبایی خود را از دست نمی‌دهند، بلکه قدرت جذب آنها در طی دوران مختلف افزایش پیدا می‌کند.

 

زیباترین سنگ قبر

زیباترین سنگ قبر متعلق به چه کسی است؟

 در میان ما ایرانیان علاوه بر مقاومت بالا که از اصلی‌ترین عوامل انتخاب سنگ قبر به حساب می‌آید، زیبایی تاثیر بسزایی را بر روی انتخاب سنگ قبر داشته و حتی سبب می شود ما هزینه گزافی را بابت محصول انتخاب شده، پرداخت کنیم. معمولا سنگ قبرهایی که بدون ریشه و دانه باشد، برای ما ایرانیان بسیار اهمیت دارند و نشان از جنس خوب این سنگ‌ها به حساب می‌آیند. با در نظر گرفتن این مولفه، بسیاری از کارشناسان، سنگ قبرهای مرمر اصفهان را پایین‌ترین حد کیفیت در نظر می‌گیرند، ولی برعکس، سنگ قبرهای کرمان که بدون ریشه و دانه هستند، معمولاً به عنوان یکی از بهترین نمونه‌های سنگ مرمر و یا سنگ قبر معرفی می‌شوند.  بهترین نمونه از سنگ قبرهای بدون ریشه معادن کرمان را می‌توانیم بر روی مزار سیدالشهدا امام حسین علیه السلام مشاهده کنیم که نمونه آن در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود. 

 

سنگ گرانیت و یا سنگ مرمر کدام بهتر است؟

 پاسخ به این سوال بسیار دشوار است و عوامل شخصی و علاقه ما می‌تواند تاثیر بسیاری بر روی جواب نهایی داشته باشد. تجربه ما نشان می‌دهد که سنگ‌های قبر گرانیت به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در مقابل شرایط آب و هوایی و موارد جوی دارد، گزینه بسیار خوبی برای بسیاری از افراد به حساب می‌آید. اگر بخواهیم از نظر زیبایی و تمیز بودن سنگ قبر، این دو سنگ را مورد ارزیابی قرار دهیم،  بدون شک کفه ترازو به نفع مرمر سنگینی می‌کند و باید این سنگ قبر را یکی از زیباترین گزینه‌ها برای تمامی افراد در نظر داشته باشیم.

 

زیباترین سنگ قبرهای به کار رفته در ایران

 در داخل کشور تا به امروز سنگ قبرهای بسیار زیبایی ساخته شده‌اند که در مجموعه ما سنگ قبر پرتغالی به دلیل خاص بودن سنگ مرمر، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بر اساس تجربه چندین ساله ما در مجموعه سنگ بهشت، سنگ قبری که برای استاد شجریان استفاده شده، به دلیل استحکام بسیار بالایی که این سنگ قبر در برابر شرایط محیطی دارد و بدون رگ و ریشه بودنش، یکی از بهترین و ناب‌ترین سنگ قبرهای ایران از آن یاد می شود.  در کنار سنگ قبر استاد شجریان، نمونه‌های دیگری نیز وجود دارد که از زیبایی دوچندانی برخوردار هستند. به عنوان مثال سنگ قبر استاد سهراب سپهری به دلیل نوع خاص مرمری که در آن به کار رفته شده، اهمیت بسیار زیادی دارد و به عنوان یک معیار دقیق برای یک سنگ قبر زیبا در نظر گرفته می شود.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋