🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مشمولان البرزی دیرتر به سربازی می روند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اسفندماه به اردیبهشت ماه سال 99 تمدید شد .

سرهنگ "محمدرضا چگینی" با اعلام این خبر گفت: در اجراي ماموريت هاي محوله،همواره اصل سلامت مشمولان از نظر جسماني و رواني در تمامي مراحل اجراي ماموريت ها به خصوص در فرآيند اعزام به خدمت مشمولان دارای اهمیت است.
وی اظهار داشت: از اين رو در اين برهه زماني و در راستاي سياست هاي کلي بهداشتي جاري در سطح کشور و به منظور پيشگيري از شيوع ويروس کرونا و همچنين رفع دغدغه هاي مشمولان و خانواده هاي آنان،معاونت وظيفه عمومي برابر مجوز صادره از سوي ستادکل نيروهاي مسلح اعزام مشمولان اسفند ماه را تمديد کرد.
این مقام انتظامی افزود: براين اساس تاريخ اعزام به خدمت مشمولاني که برگ آماده به خدمت در تاريخ 19 اسفند ماه سال 98 را دريافت کرده اند به ابتداي ارديبهشت ماه تمديد شد.
سرهنگ چگینی بیان داشت: در اين راستا و برابر سياست هاي جديد اعزام به خدمت مشمولان در سال 99، کليه مشمولان غير دانشگاهي داراي مدرک تحصيلي ديپلم و زيرديپلم در تاريخ سوم ارديبهشت ماه 99 و کليه مشمولان فارغ التحصيل دانشگاه که داراي مدرک تحصيلي کارداني ،کارشناسي ،کارشناسي ارشد و دکتري هستند در تاريخ اول ارديبهشت ماه 99 به خدمت اعزام مي شوند.
وی افزود: عمليات اجرايي اين طرح توسط اين معاونت در حال اجرا بوده و اطلاع رساني لازم پيرامون تاريخ اعزام به خدمت و محل آموزش از طريق پيامک براي اين عزيزان ارسال مي شود.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز تصریح کرد: ضروري است تمامي مشمولان و خانواده هاي محترم آنان ضمن حفظ آرامش و اجراي تدابير و توصيه هاي بهداشتي لازم که از سوي مسئولان امر در رسانه هاي رسمي اعلام مي شود از مراجعه حضوري به وظيفه عمومي استان خودداري کرده و صرفا يک هفته قبل از زمان تعيين شده با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک (پليس +10) برگ آماده به خدمت و برگ معرفي نامه خود به مراکز آموزش نيروهاي مسلح را دريافت کنند.
سرهنگ چگینی گفت: معاونت وظيفه عمومي استان کليه موضوعات ايمني و بهداشتي را براي مشمولان در مراحل اعزام به خدمت در نظر گرفته و براي حفظ سلامت آنان تدابير لازم را لحاظ مي کند.
این مقام انتظامی در پايان تاکيد کرد: سازمان وظيفه عمومي ناجا تنها مرجع رسمي اطلاع رساني در حوزه اعزام به خدمت مشمولان بوده و هرگونه اطلاع رساني لازم در اين حوزه از طريق سازمان انجام مي شود، بنابراین از تمامي عزيزان به ويژه رسانه هاي گروهي در خواست مي شود اخبار اين حوزه را از طريق سايت اطلاع رساني سازمان به آدرس www.vazifeh.police.ir پيگيري و مشمولان عزيز نيز از طريق تلفن گوياي 096480 سئوالات خود را پيگيري کنند.
:white_check_mark:@

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋