🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تکواندوکاران تیم مقاومت، راهی خدمت سربازی شدند

تکواندوکاران جدید تیم مقاومت به دلیل تاخیر در انجام نامه نگاری‌های لازم، راهی خدمت سربازی شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشی اخبار ، تیم تکواندوی پاس قوامین به دلیل مشکلات شدید مالی،  امسال از حضور در لیگ برتر انصراف داد و در نهایت بازیکنان سرباز این تیم مانند  عرفان حیدری، امیر خانلو و یاشار عطاردی که هر ۳ سرباز هستند؛ برای طی کردن ادامه خدمت سربازی خود راهی  تیم مقاومت شده اند تا در لیگ نقش جهان پا بزنند.

اما به دلیل تاخیر در انجام نامه نگاری های لازم برای حضور این بازیکنان در تیم مقاومت، اين بازيکنان راهی خدمت سربازی در شهرهای مختلف شده اند. 

زینال حسینی، سرپرست تيم تکواندوی مقاومت درباره اين اتفاق و در گفت‌گو با خبرنگار ما عنوان کرد: بازیکنان سرباز از تیم پاس قوامین که سربازان ناجا به حساب می آیند، برای انتقال سربازی خود از نیرویی به نیرویی دیگر (تيم مقاومت) نیاز به طی شدن روند اداری میان باشگاه مقاومت با ستاد مشترک سپاه ، ستاد کل نیروهای مسلح و در نهایت ستاد ناجا  داشتند تا کارهايشان انجام شود.

او در ادامه گفت: با توجه به این که سربازان در ناجا خدمت سربازی خود را می گذراندند؛ خدمت در باشگاه مقاومت شرایط و ضوابط خاص خود را دارد. ۴ نفر از این بازیکنان باید مدارک لازم را در این رابطه تهیه می کردند که ۲ نفر  روز گذشته توانستند بالاخره این مدارک را به دست ستاد مشترک سپاه برسانند. امیدواریم مکاتبات، هر چه سریع تر انجام شوند تا همه بازیکنان بتوانند در مسابقات شرکت کنند. تمام تلاشمان را می کنیم تا این اقدام به ثمر برسد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋