🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چرا بعضی ها زود سرما می خورند؟

دکتر بمانیان بیان کرد: در سنین بالای ۷۰ سال هم به دلیل کهولت سن ممکن است سیستم ایمنی فرد، کارآیی سیستم ایمنی یک فرد جوان را نداشته باشد. «تضعیف سیستم ایمنی بدن»، یکی از عوامل اصلی ابتلای پی‌درپی افراد به بیماری‌های تنفسی و ویروسی است.

همشهری آنلاین: دکتر بمانیان بیان کرد: در سنین بالای ۷۰ سال هم به دلیل کهولت سن ممکن است سیستم ایمنی فرد، کارآیی سیستم ایمنی یک فرد جوان را نداشته باشد. «تضعیف سیستم ایمنی بدن»، یکی از عوامل اصلی ابتلای پی‌درپی افراد به بیماری‌های تنفسی و ویروسی است.

او ادامه داد: اگر ۱۰۰ بیمار را در نظر بگیریم که دچار عفونت‌های ویروسی و تنفسیِ مکرر می‌شوند، شاید ۵۰ مورد از این‌ها کسانی هستند که تغذیه خوب و خواب کافی ندارند و در شرایط استرس‌زا قرار دارند و با افراد بیمار در تماس هستند.

فوق تخصص ایمونولوژی بالینی گفت: ۳۰ نفر دیگر به خاطر آلرژی است که پی در پی دچار بیماری‌های تنفسی می‌شوند. ۲۰ بیمار هم افرادی هستند که ۱۰ نفرشان نقص ایمنی مادرزادی و ژنتیک دارند و ممکن است علت ابتلایشان به عفونت‌های مکرر همین مساله باشد. ۱۰ بیمار دیگر هم به دلیل نقص‌های ایمنی ثانویه مثل اچ‌آی‌وی مثلا مبتلا به عفونت‌های مکرر می‌شوند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋