🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

احتمال تولید خودروهای لاکچری کادیلاک با دنده غیر اتوماتیک

شایعات متعدد توسط منابع مختلف حاکی از آن است که شرکت کادیلاک قصد استفاده از دنده‌های دستی در خودرو‌های جدید خود دارد.

احتمال تولید پرچمداران کادیلاک با دنده غیر اتوماتیک

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری  گروه فضای مجازی اخبار ، ابهامات موجود در باره خودرو‌های چهار در و صندوق دار شرکت کادیلاک روزانه افزایش می‌یابد. در طی چند ماه گذشته تصاویر زیادی از نسخه‌های اولیه اتومبیل‌های مد CT4 V و CT5 V منتشر شد که حتی با انتشار ویدیویی از کارکرد موتور این خودرو‌ها همراه بود. اما شایعات همواره در اطراف این خودرو‌ها وجود داشتند. تا جایی که اخیرا اعلام شده که دو مدل مطرح شده قرار است برخلاف تمام مدل‌های بازار با دنده دستی تولید شوند. اخبار منتشر شده توسط خبرگزاری‌های متعدد حاکی از آن است که شرکت کادیلاک خودرو‌های خود را در دو مدل اتوماتیک ده دنده‌ای و غیر اتوماتیک شش دنده‌ای عرضه خواهد کرد. گفتنی است که انتظار می‌رفت خودرو CT4 V با دنده دستی نیز منتشر شود، اما این قابلیت برای CT5 V کمی تعجب برانگیز بود چرا که شرکت مذکور هیچ موقع در رابطه با این موضوع سخنی بیان نکرده بود. گفتنی است که در طی سال گذشته شرکت کادیلاک تغییرات زیادی را به خودرو‌های خود اختصاص داده است. تا جایی که وجود مدل CT6 V در خط تولید این شرکت کاملا به یک ابهام تبدیل شده است.

احتمال تولید پرچمداران کادیلاک با دنده غیر اتوماتیک // نمایه ندارد

شایعات دیگر در رابطه با این خودرو

لازم به ذکر است که در کنار شایعه منتشر شده در رابطه با دنده‌های خودرو، اخباری نامعتبر از قرارگیری موتور Blackwing V8 در خودرو‌های مذکور منتشر شده که می‌تواند تنها برای مدل CT6 V صدق کند. چرا که موتور نام برده در زیر کاپوت مدل‌های دیگر جا نمی‌شود. گفته می‌شود دو مدل دیگر، یعنی CT4 V و CT5 V، ممکن است از موتور سوپرشارژ ۶.۲لیتریV8 برخوردار خواهند بود که انتظار می‌رود به ۶۴۰ اسب بخار مجهز باشد.

احتمال تولید پرچمداران کادیلاک با دنده غیر اتوماتیک

با وجود اخبار‌های مختلف و شایعات ذکر شده تمامی منابع خبری از اعلام هرگونه خبر به عنوان سندی رسمی خودداری می‌کنند. دلیل این امر عدم شفاف‌سازی منابع خبری توسط کادیلاک است. این شرکت در سال گذشته با به نمایش گذاشتن خودروهای خود با استفاده از استتار توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد و سپس با اعلام احتمال استفاده از موتورهای Blackwing به شایعات بال و پر داد. اما با توقف ارتباط با رسانه‌ها و عدم انتشار اخبار در رابطه با سری CT رمز و راز اطراف اتومبیل خود را افزایش داد.

احتمال تولید پرچمداران کادیلاک با دنده غیر اتوماتیک

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋