🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تمامی مشخصات صفحه نمایش Oppo Find X2 فاش شد

به تازگی مشخصات نمایشگر گوشی جدید اوپو،Oppo Find X2، در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی اخبار ، بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده مشخص شده است که اوپو یک پرچمدار جدید در راه دارد و این دستگاه Find X2 نامیده می‌شود. این یکی از معدود اطلاعاتی است که ما می‌توانیم بگوییم از آن مطمئن هستیم، زیرا تاکنون شایعات زیادی درباره این گوشی و مشخصات آن منتشر شده است. هنوز دسترسی زیادی به اطلاعات تائید شده نداریم و حتی از سوی این شرکت شایعاتی از قبیل دوربین زیر صفحه نمایش تائید یا تکذیب نشده است.

صفحه نمایش گوشی Finds X2

اما امروز یک خبر جدید فاش شده است که به طور اختصاصی به صفحه نمایش این دستگاه اشاره دارد. ظاهرا ما می‌توانیم در گوشی جدید Find X2 یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل مشاهده کنیم. همچنین ما اکنون می‌دانیم که این صفحه نمایش از یک پنل منحنی OLED استفاده می‌کند. درضمن این پنل از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. قبلاً شایعاتی درباره این اطلاعات منتشر شده بود و اکنون دوباره آن‌ها تائید شده‌اند.

تمامی مشخصات صفحه نمایش Oppo Find X2 فاش شد

علاوه بر تمامی این موارد در اطلاعات تازه منتشر شده اعلام شده است که گوشی Find X2 به راحتی به کاربرانش اجازه می‌دهد بین رزولوشن‌های +FHD و +QHD و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز انتخاب کنند. این بدان معناست که حالت +QHD در نرخ‌‎ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز امکان‌پذیر است. این مسئله برای زمانی که به زودی از پنل‌های سامسونگ گلکسی S20 پرده‌برداری می‌شود مهم است، زیرا در آن‌جا می‌توانیم توانایی و عدم توانایی آن برای تنظیمات QHD ۱۲۰Hz را مشاهده کنیم.

تمامی مشخصات صفحه نمایش Oppo Find X2 فاش شد

گفته می‌شود، این موارد جزئیات کاملاً مشخصی هستند که با وجود اهمیت بالقوه، می‌توانند به هر طریقی در مورد محصولات نهایی مورد نظر قرار بگیرند. می‌توان گفت که اوپو با انجام این کار قصد داشته از تجربه کاربری مناسب کاربران خود اطمینان حاصل کند. البته باید به یاد داشته باشیم که امکان دارد محدودیت‌هایی برای بخش سخت‌افزار یا نرم‌افزار وجود داشته باشد و همچنین تخلیه شدن سریعتر باتری نیز در این حالت پیش‌بینی می‌شود.

از باقی اطلاعاتی که می‌توان تقریبا از آن‌ها مطمئن بود باید به تراشه Snapdragon 865 اشاره کرد که در این دستگاه ۵G وجود دارد. برخی نیز در انتظار دیدن سنسور تصویر دوربین با فوکوس خودکار "همه کاره" (جانشین Dual Pixel AF) هستند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋