🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سفر توپچی ها به قلمرو گرگ ها پذیرایی شیاطین از قدیس ها

مسابقات هفته بیست و دوم فوتبال لیگ برتر انگلیس از امروز (سه شنبه) آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی اخبار ، رقابت‌های هفته بیست و دوم فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (سه شنبه) با برگزاری ۴ دیدار آغاز می‌شود و در مهمترین بازی‌ها ولورهمپتون میزبان آرسنال خواهد بود و منچستر یونایتد نیز در اولدترافورد به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت.

ولورهمپتون - آرسنال

امشب از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه آرسنال در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه مولینیو به مصاف تیم ولورهمپتون (ولوز) خواهد رفت.

آرسنال با ۳۱ امتیاز از ۲۱ بازی در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد و ولورهمپتون نیزاز همین تعداد بازی ۲۳ امتیاز کسب کرده و در رتبه چهاردهم جای گرفته است.

ولوز که فصل گذشته شانه به شانه تیم‌های برتر لیگ جزیره برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی می‌جنگید و فصل را با قرار گرفتن در رتبه هفتم و بالاتر از آرسنال به پایان رساند، در این فصل نشانی از آن تیم آماده و جنگنده ندارد و در این مقطع به جای آن که به دنبال کسب سهمیه باشد، نگران سقوط به منطقه خطر است و به نظر می‌رسد حالا اولویتش به جای صعود به اروپا بقا در لیگ جزیره باشد.

آرسنال هم شرایطی تقریبا مشابه گرگ‌ها (لقب ولوز) دارد، قهرمان جام حذفی و سوپر جام فصل گذشته که هفته گذشته پس از مدت‌ها موفق شده بود خود را به جمع ۱۰ تیم بالای جدول برساند و برای اولین بار در این فصل رتبه تک رقمی را کنار اسم خود ببیند با از دست دادن ۲ امتیاز خانگی برابر منچستر یونایتد در آخرین بازی، به رتبه دهم برگشت، اما فاصله نزدیک امتیازات باعث شده شاگردان میکل آرتتا هنوز امید خود را برای رسیدن به جمع ۶ تیم برتر از دست ندهند.

ولوز در بازی رفت در ورزشگاه امارات با نتیجه ۲-۱ آرسنال را شکست داد و حالا به دنبال اولین پیروزی رفت و برگشت برابر این تیم از سال ۱۹۷۸ به بعد است.

نکات آماری

  • آرسنال از ۱۰ بازی خارج از خانه برابر ولورهمپتون در ۸ بازی به پیروزی رسیده و در ۲ بازی دیگر یک شکست و یک تساوی داشته است.
  • ولورهمپتون در ۲ بازی اخیر خانگی خود برابر حریفان در لیگ شکست خورده است.
  • آرسنال هر ۳ بازی آخر خارج از خانه را برده است در حالی که پیش از آن در ۹ بازی به ۲ پیروزی دست یافته بود. توپچی‌ها از اکتبر سال ۲۰۱۶ به بعد هرگز نتوانسته اند در دیدار‌های خارج از خانه ۴ پیروزی پیاپی کسب کنند.
  • ولورهمتون در ۱۴ بازی آخر لیگ فقط در یک بازی توانسته است دروازه خود را بسته نگه دارد که آن هم ماه گذشته در تساوی بدون گل برابر چلسی بود.

منچستریونایتد - ساوتهمپتون

در دیگر بازی مهم امشب، از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم ساوتهمپتون است.

شیاطین سرخ (لقب منچستریونایتد )که چند هفته‌ای است صدر جدول را به رقیب همشهری یعنی منچسترسیتی واگذار کرده  اند با ۴۱ امتیاز از ۲۱ بازی در رتبه دوم جدول قرار دارند و ساوتهمپتون با ۲۹ امتیاز از بیست بازی در رتبه یازدهم جای گرفته است.

رقابت در بالای جدول به حدی فشرده است که جایگاه تیم‌ها با از دست دادن حتی یک امتیاز دستخوش تغییر می‌شود. شاگردان اوله گونار سولشر در منچستریونایتد در صورتی که امشب برابر قدیس‌ها (لقب ساوتهمپتون) امتیاز از دست بدهند ممکن است جایگاه سومی خود را هم به لیورپول واگذار کنند.

ساوتهمپتون هم که تا چند هفته پیش در میان ۶ تیم برتر بود در ۳ بازی خانگی اخیر خود برابر لستر سیتی، آرسنال و استون ویلا مغلوب شد و ۹ امتیاز حساس و سرنوشت ساز را از دست داد و به رتبه یازدهم سقوط کرد.

در بین این ۳ باخت، سنگین‌ترین شکست آن‌ها برابر توپچی‌ها رقم خورد. این تیم که در دور چهارم جام حذفی موفق شده بود آرسنال را حذف کند در هفته بیست و یکم لیگ، در خانه با سه گل مغلوب این تیم شد.

نکات آماری

  • منچستریونایتد در ۹ بازی آخر برابر ساوتهمپتون ۵ تساوی و چهار پیروزی به دست آورده و شکستی را متحمل نشده است و حالا می‌خواهد اولین تیم لیگ باشد که تعداد بازی‌های بدون شکستش برابر قهرمان فصل ۲۰۱۲-۱۳ دو رقمی می‌شود.
  • ساوتهمپتون که از ۱۴ بازی اول خارج از خانه برابر منچستر یونایتد در ۱۳ بازی شکست خورد و تنها یک تساوی به دست آورد، از ۷ بازی آخر خود در اولدترافورد تنها ۲ بازی را واگذار کرده و در ۵ بازی دیگر ۳ تساوی و ۲ پیروزی داشته است.
  • منچستریونایتد در ۱۰ مسابقه برابر ساوتهمپتون، بازی باخته را برده است از جمله پیروزی ۳-۲ برابر این تیم در ورزشگاه سینت مری.
  • منچستر یونایتد از ۱۰ بازی خانگی اخیر خود در اولدترافورد ۴ پیروزی و ۲ تساوی به دست آورده و در ۴ بازی شکست خورده است.
🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋