🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۸ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ذکاوت نوجوان کانادایی او را از یخ زدگی در ارتفاعات برفی نجات داد

نوجوان کانادایی که برای اسکی سواری به ارتفاعات پوشیده شده از برف رفته بود، مسیر خود را گم کرد، اما به طرز عجیبی توانست خود را نجات دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ  گروه فضای مجازی اخبار ، یک نوجوان کانادایی پس از اینکه در هنگام اسکی راه خود را گم کرد، یک ماجراجویی مهیج برای زنده ماندن را پشت سر گذاشت.

این پسر ۱۷ ساله که هنگام اسکی سواری در ارتفاعات پوشیده از برف و یخبندان مسیر خود را گم کرد و در انبوهی از برف گیر افتاد، توانست به دلیل مهارت‌های که کسب کرده بود زنده بماند. او برای حفظ درجه حرارت بدن خود غاری یخی درست کرد و پس از ۵ ساعت به دست نیرو‌های امدادی پیدا شد.

روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش داد که این پسر در بریتیش کلمبیا گم شده است، اما نام او که حدود ساعت ۶.۱۵ بعد از ظهر و هنگامی که از گروه خود در نزدیکی دریاچه اسپانیا جدا شد، فاش نشد تا موجب ناامیدی سایر اعضای گروه یا بروز حادثه‌ای دیگر برای آن‌ها نشود.

نوجوان کانادایی برای زنده ماندن سریع به فکر ماندن در منطقه‌ای قابل رویت در نزدیکی یک منطقه جنگلی افتاد، در حالی که خانواده و دوستانش به پارکینگ بازگشتند و با یکی از آژانس‌های مسئول جستجو و نجات تماس گرفتند و خواستار امدادرسانی به فرزند خود شدند.

یک روزنامه محلی گفت که این نوجوان پس از بدتر شدن اوضاع، همه کار‌ها را درست انجام داد، زیرا هنگامی که حدود ساعت ۱۰:۳۴ بعدازظهر، نیرو‌های امداد نوجوان را پیدا کردند در شرایط خوب و با آب و غذا بود و او حدود ساعت ۲۴ شب به خانواده اش پیوست.

این نیرو‌ها اعلام کردند که نوجوان با ماندن در جای خود و کسب دانش درباره بیرون ماندن در زمستان، کار ما را کمی تسهیل کرد، زیرا از گم شدن نترسیده و مسیر خود را رها نکرده و در یک جای قابل رویت باقی مانده است.

در اوایل ماه ژانویه نیز نوجوانی از کالیفرنیا نزدیک به ۳۰ ساعت پس از گرفتار شدن در برف در کوهی در یوتا واقع در ایالات متحده زنده ماند و برای خود غار یخی ساخت. کوهنوردان او را پیدا کردند و با هلی کوپتر به مرکز امداد بردند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋