🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صدیقی: کمیته انضباطی اتفاقات فینال لیگ ووشو را بررسی می کند فدراسیون ووشو از غیبت پاس ناجا ضرر مالی کرد

رئیس فدراسیون ووشو درباره حضور نیافتن تیم پاس ناجا در فینال لیگ ووشو توضیحاتی را بیان کرد.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشی اخبار ، درباره حضور نیافتن تیم پاس ناجا در فینال مسابقات لیگ برتر ووشو اظهار کرد: فینال لیگ ووشو در  بخش تالو در نوبت صبح امروز برگزار شد و قرار بود که بخش ساندا هم در نوبت بعدازظهر انجام شود. به هر حال تیم دانشگاه آزاد نتایج  بهتری  در بخش تالو کسب کرد و  این تیم در این بخش برنده شد اما تیم پاس ناجا زمانی مشاهده کرد که از پس کار برنمی آید در بخش  ساندا حضور پیدا نکرد. 

او ادامه داد: تیم پاس ناجا به داوری بخش تالو اعتراض کرد و نتایج کسب شده با حضور مربی تیم، هیئت ژوری، کمیته داوران و کمیته مسابقات بررسی شد و در نهایت تصمیم گیرندگان، نتایج را تایید کردند. علاوه بر این تالو ورزشی است که اعمال نفوذ در نتیجه صورت نمی گیرد و داوران تالو بین المللی هستند و بازی های آسیایی را قضاوت می کنند. همچنین از باشگاه پاس ناجا که سال ها در ووشو فعالیت می کند انتظار می رفت که در بخش ساندا شرکت می کرد و شاید  آنها می توانستند نتایج را جبران کنند اما این کار را نکردند و دانشگاه آزاد  به عنوان قهرمان لیگ ووشو معرفی  شد. 

صدیقی بیان کرد: به هر حال ما منتظر گزارش کمیته انضباطی هستیم که این کمیته  اتفاقات رخ داده را بررسی کند و به جمع بندی نهایی برسد و نتیجه نهایی را اعلام کنیم. 

رئیس فدراسیون ووشو اظهار کرد: حضور نیافتن تیم پاس ناجا در فینال لیگ ووشو از لحاظ مالی باعث شد تا فدراسیون ووشو ضرر کند. با توجه به اینکه همکاران ما شبانه روز تلاش کردند تا مسابقات به بهترین شکل برگزار شود و حامیان مالی خود را هم از دست دادیم به طور حتم درصدد هستیم تا با خاطیان در کمیته انضباطی برخورد کنیم. 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋