🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بیانیه گام دوم و سند تحول آموزش و پرورش نقشه ای برای ادامه راه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برای آینده، نقشه راه، بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که باید مور توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس استان کرمان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ایجاد عدالت آموزشی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

او با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: ایران اسلامی به عظمت مردان دلیری که با اراده آهنین توانستند مقتدرانه و عزتمندانه برای اقتدار نظام اسلامی قیام کنند، افتخار می‌کند.

اسکندری نسب بیان کرد: امروز به وجود سردار سلیمانی افتخار می‌کنیم و به آینده‌ای بسیار درخشان امیدواریم، زیرا برای آینده، نقشه راه، بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش داریم و آنچه که امروز ما را امیدوار کرده است ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در جامعه است.

او بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب حاج قاسم سلیمانی در مدارس تاکید کرد و گفت: سازمان برنامه ریزی کتب درسی به خوبی به این مهم پی برده است و کتاب سرباز وطن هم برای سواد آموزان در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تدوین شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، با اشاره به اهمیت توجه به مدارس و دانش آموزان گفت: از ۷ راهکار اساسی گام دوم انقلاب اسلامی، یک راهکار توجه به جوانان و نوجوانان است که مسیر تحقق آن از مدرسه می‌گذرد.

او بیان کرد: باید برای تربیت نسلی کارآمد و متعهد و در طراز جمهوری اسلامی مکتب حاج قاسم سلیمانی را مد نظر قرار دهیم.

اسکندری نسب با بیان اینکه بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ شهید از شهدای استان عشایر هستند، گفت: اگر بخواهیم به دین و انقلاب اسلامی آسیب نرسد باید مکتب شهید سلیمانی در جامعه و مدارس ترویج پیدا کند.
توسعه عدالت آموزشی در اقصی نقاط کشور مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران

حسین محرابی، معاون اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: توسعه عدالت آموزشی در اقصی نقاط کشور مهمترین دستاانقلاب اسلامی ایران است.

او با بیان اینکه افتخار می‌کنیم در روستای ابر مرد مقاومت کشور حاج قاسم سلیمانی هستیم، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تا آن جایی که بنده اطلاع داریم در مورد هیچ یک از شهدا مکتب را به کار نبرده است؛ اما در بیانات مختلف بر ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه در جامعه تاکید کرده است.

محرابی با اشاره به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه پیشرفت‌های نظام اسلامی را در حوزه‌های علمی پیشرفت ملموس است و دغدغه‌های اجتماعی ایران را به یک ابر قدرت تبدیل کرده روز به روز بر قدرت علمی و نظامی آن افزوده می‌شود.

او با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا بیان کرد: تقارن دهه مبارک فجر با سالروز ولادت حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها را به فال نیک می‌گیریم.

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: کاهش توازن منطقه و افزایش توجه به مناطق کمتر توسعه را در استان با جدیت دنبال می‌کنیم.

او بیان کرد: امیدواریم در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی گام برداریم و دعا کنیم هرچه زودتر این انقلاب به انقلاب امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف متصل شود.

م

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋