🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کلنگ زنی و بهره برداری از ۲۵۰ طرح عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۲۵۰ طرح عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف در استان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از یاسوج ، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر ۲۵۰ طرح عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، گفت: از این تعداد ۲۱۴ طرح افتتاح می‌شود و ۳۶ طرح هم کلنگ زنی می‌شود.

 

کلانتری اعتبار طرح‌های اقتصادی و عمرانی دهه مبارک فجر در استان را ۱۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: میزان اشتغال زایی این تعداد طرح نیز سه هزار و ۸۵۲ مورد است.


او افتتاح مرکز بستر درمانی ۱۰ تختخوابی شهرستان لنده، بیمارستان ۳۲ تختخوابی بهمئی، بیمارستان نرگسی گچساران و بیمارستان باشت را از مهمترین طرح‌های افتتاحی در دهه فجر ذکر کرد.

 

کلانتری با اشاره به روند اجرایی مطلوب ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در سطح استان گفت: در دهه فجر۲ هزار واحد از این تعداد واحد مسکونی به بهره برداری می‌رسد.


او بیان کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان دولت دوازدهم هزارو ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی باقی مانده به بهره برداری برسد.

 

کلانتری افزود: در صورت بهره برداری از این تعداد واحد مسکونی در سال آینده هزارو ۵۰۰ واحد به سهمیه استان برای اجرا در سال ۱۴۰۰ اضافه می‌شود.


او با اشاره به توجه ویژه دولت به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان جز چهار استان برتر در افزایش شاخص‌های اعتباری است.

 

کلانتری بیان کرد: هم اکنون هزاو ۵۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش‌های مختلف در این استان در دست اجراست و با حمایت نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص اعتبار ویژه به طرح‌های اولویت دار و اقتصادی استان مصوب شده است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋