🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نجات جان بیمار سکته مغزی در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) خرمشهر

سرپرست بیمارستان حضرت ولیعصر خرمشهر از نجات جان بیمار ۶۶ ساله که دچار سکته مغزی شده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های اخبار از آبادان ،آرش نقدی سرپرست بیمارستان حضرت ولیعصر خرمشهرگفت:بانوی ۶۶ ساله ای در تاریخ ۵ بهمن ماه ۹۹ساعت ۸ شب با علائم سنگینی زبان و فلج سمت چپ بدن به  بخش اورژانس بیمارستان مراجعه نموده است.

او افزود : پس از ویزیت بیمار در تریاژ فورا کد ۷۲۴ یا احیاء بیماران سکته مغزی زده شد که با حضور به موقع پزشک متخصص مغز و اعصاب و  تیم احیاء دارو های لازم تجویز و مراحل درمان آغاز می گردد .

سرپرست بیمارستان حضرت ولیعصر خرمشهر تصریح کرد:با تزریق به موقع داروها خوشبختانه علائم سکته مغزی رفع شده و با بهتر شدن حال عمومی ، بیمار به بخش داخلی زنان جهت ادامه روند درمان ارجاع داده میشود

 نقدی گفت: با توجه به مراجعه به موقع بیمار و تشخیص زود هنگام پزشک متخصص و رسیدگی فوری تیم احیاء کد۷۲۴ خوشبختانه حال عمومی بیمار خوب و در چند روز آینده از بیمارستان ترخیص می شوند.

او زمان طلایی  مراجعه به پزشک را پس از بروز علائم سكته مغزی را حداكثر سه ساعت اعلام و بیان كرد: متاسفانه تعداد کمی از افراد دچار سكته مغزی در زمان طلایی به بیمارستان مراجعه می كنند.

نقدی تصریح کردند : شایع ترین علامت سكته مغزی ضعف بدن و فلج ناكامل اندام ها است. هنگامی كه فرد نتواند دست یا پایش را بالا ببرد، یك طرف صورتش بی حس شده باشد و یا در راه رفتن و تكلم دچار اختلال شود، در معرض سكته مغزی قرار گرفته است. 

او در پایان از زحمات نوید صباحی متخصص مغز و اعصاب این مرکز و همچنین پرسنل احیاءکد ۷۲۴ که در نجات جان بیمار نقش تعیین کننده ای داشتند قدردانی و تشکر کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋