به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی اخبار ، یوتیوب در حال آزمایش روشی ساده برای خرید مواردی است که در کانالهای موردعلاقه شما مورد استفاده قرار گرفته یا ذکر شدهاند. بر مبنای این قابلیت، تولیدکنندگان میتوانند محصولات خاصی را در ویدئوهای خود قرار دهند. اگر روی نماد کیف خرید در پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید یا ضربه بزنید، یوتیوب لیستی از موارد برجسته را نمایش میدهد.
به این ترتیب شما میتوانید اطلاعات بیشتر در مورد آن محصولات را بررسی کنید، فیلمهای مرتبط را تماشا کرده و موارد را بخرید. فقط کاربران آمریکایی که از طریق Android، iOS و وب به یوتیوب دسترسی دارند نماد کیف خرید را مشاهده خواهند کرد.
طی دو سال گذشته سازندگان توانستهاند کالاهای خود را از طریق مرکز خرید در کانال خود بفروشند و به نظر میرسد این آزمایش جدید راهی دیگر برای درآمدزایی در یوتیوب باشد.
مدتهاست که گزارش میشود یوتیوب در حال جستجو برای یک ویژگی در این راستاست. تعدادی از سیستم عاملها از ویژگیهای خرید دیگری از جمله اینستاگرام و واتساپ استفاده میکنند، بنابراین خیلی تعجب آور نیست که گوگل در یوتیوب نیز همین کار را انجام دهد. این ایده میتواند از استقبال کاربران از تبلیغات گوگل در یوتیوب از سال ۲۰۱۵ نشئت گرفته باشد.
پاسخ ها