🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اولین نمایشگر پوشیدنی جهان را ببینید تبلت جدید TCL معرفی شد

شرکت TCL در مراسم CES 2021 محصولات جدید خود را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی اخبار ، شب گذشته شرکت TCL کنفرانس خود در مراسم CES 2021 را برگزار و در این مراسم تعدادی از محصولات جدید خود را معرفی کرد. شرکت TCL شب گذشته از یک تبلت با فناوری NXTPAPER استفاده کرد که رنگی بوده و فناوری استفاده شده در آن بسیار شبیه به کاغذ است، اما نباید فراموش کرد که این نمایشگر صرفا برای مطالعه و مرور صفحات وب طراحی نشده است و توانایی پخش ویدئو با نرخ تازه سازی نسبتا خوبی را نیز دارد. نمایشگر استفاده شده در این تبلت ۸.۸ اینچ بوده و در حال حاضر نرخ تازه سازی آن ۳۰ فریم بر ثانیه اعلام شده است، طبق اعلام TCL احتمالا در آینده این نمایشگر به ۶۰ فریم بر ثانیه ارتقا پیدا خواهد کرد. رزولوشن استفاده شده در این نمایشگر نیز ۱۴۴۰ در ۱۰۸۰ اعلام شده است و شرکت TCL در این تبلت از اندروید ۱۰ استفاده کرده است.

تبلت TCL

پردازنده موجود در این تبلت نیز Mediatek MT8768e بوده که به همراه حافظه رام چهار گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی عملکرد نسبتا مناسبی را به افراد ارائه می‌کند. باتری استفاده شده در تبلت NXTPAPER ظرفیت ۵۵۰ میلی آمپر ساعتی دارد و شبکه 4G نیز در این تبلت استفاده وجود دارد. قیمت تبلت NXTPAPER در حال حاضر ۲۴۹ یورو اعلام شده است.

تلویزیون 8K شرکت TCL

تلویزوین‌های LCD شرکت TCL در سال گذشته جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌های بازار بودند و شب گذشته شرکت TCL از نسل جدید تلویوزیون‌های میان رده خود با کیفیت بسیار بالای 8K پرده برداری کرد، این در حالی است که هنوز ویدئوهای زیادی با این رزولوشن معرفی نشده اما شرکت TCL این کیفیت را در اختیار کاربران قرار داده است.

تلویزیون 8K شرکت TCL

نسل قبلی تلویزیون‌های TCL از نور پس زمینه LED استفاده می‌کردند، اما در نسل جدید تلویزیون‌های این شرکت از نور پس زمینه Mini LED استفاده شده است که باعث کاهش بسیار زیاد اندازه صفحه LCD در این تلویزیون شده است. این تلوزیون‌ها در اندازه ۸۵ اینچ طراحی شده و قرار است با کیفیت ۱۶۰۰ دلار وارد بازار شود. گفتنی است نسخه ۱۲۰ هرتز این نمایشگر نیز قرار است در اواخر سال جاری عرضه شود.

اولین نمایشگر پوشیدنی جهان

اولین نمایشگر پوشیدنی جهان

شرکت TCL موفق به ساخت اولین نمایشگر پوشیدنی جهان شده است. این نمایشگر TCL Wearable Display نام دارد که به صورت یک عینک طراحی شده و قرار است در اواخر امسال وارد بازار شود. این عینک دارای نمایشگر Full HD OLED بوده و از پوشش ۱۴۰ درجه پشتیبانی می‌کند. شارژ این گجت نیز از طریق پورت USB-C انجام خواهد شد. علاوه بر این امکان تماشای محتویات گوشی و لپ تاپ از طریق این لپ تاپ نیز وجود دارد.

نمایشگر لوله شونده TCL

نمایشگر لوله شونده TCL

 دیگر محصول جدید شرکت TCL یک نمایشگر لوله شونده ۱۷ اینچی است که از نمایشگر OLED استفاده می‌کند و به طور کامل در محفظه باریک جمع خواهد شد. در حال حاضر صرفا طرح اولیه‌ای از این نمایشگر منتشر شده است و شرکت TCL تاریخ دقیقی برای عرضه این نمایشگر اعلام نکرده است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
cheshm Korbekand
fdgdfg
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋