🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سفیر روسیه به مراسم تحلیف بایدن دعوت شد

سفیر روسیه در واشنگتن از میهمانان مراسم ادای سوگند ریاست جمهوری جو بایدن خواهد بود.

به گزارش  گروه بین الملل اخبار  به نقل از خبرگزاری تاس، سفیر روسیه در واشنگتن برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب آمریکا دعوت شد.

آناتولی آنتونوف قرار است از میهمانان مراسم ادای سوگند ریاست جمهوری جو بایدن باشد. مراسمی که بنا به اعلام قبلی در ۲۰ ژانویه برگزار خواهد شد. سفارت روسیه در واشنگتن به خبرگزاری تاس اعلام کرد ایالات متحده برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب، که قرار است ۲۰ ژانویه در پایتخت برگزار شود، دعوتنامه‌ای به روسیه ارسال کرده است.

سفارت روسیه در واشنگتن تاکید کرد: ما دعوت نامه را دریافت کردیم. انتظار می‌رود که سفیر روسیه در ایالات متحده در مراسم [تحلیف] شرکت کند. دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اواخر نوامبر سال گذشته میلادی اعلام کرد سفیر روسیه در واشنگتن می‌تواند در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا شرکت کند.

کمیته تحلیف ریاست جمهوری یکشنبه گذشته اعلام کرد مراسم تحلیف بایدن در ۲۰ ژانویه در پایتخت آمریکا و سپس اسکورت ریاست جمهوری و رژه مجازی اجرا می‌شود. قرار است پیش از مراسم تحلیف، بایدن به همراه همسرش در معیت کامالا هریس و همسرش در مراسم ویژه‌ای و نمادین، یک سنت نظامی که نشان دهنده انتقال قدرت بین دولت‌ها است، برای نظارت بر آمادگی ارتش شرکت کنند.

در ۱۴ دسامبر کالج انتخاباتی آمریکا پیروزی جو بایدن در کسب اکثریت آرا الکترال در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ را تائید کرد. ششم ژانویه نتیجه انتخابات به تائید سنای آمریکا رسید و بایدن برای تحویل گرفتن کلید کاخ سفید تنها یک گام مراسم تحلیف را پیش رو دارد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋