بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۹۲ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

قطعی ۴۰ درصدی ظرفیت ورودی اینترنت بین‌المللی در ایران/ وضعیت اینترنت بین‌المللی عادی شد

قطعی ۴۰ درصدی از ظرفیت ورودی اینترنت بین الملل در ایران/ وضعیت اینترنت بین‌الملل عادی شد



قطعی اینترنت،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از قطعی ۴۰ درصد از ظرفیت ورودی اینترنت بین‌الملل خبر داد و گفت: افت شبکه ارتباطی کشور به‌زودی برطرف خواهد شد.

به گزارش ایرنا، «محمد جعفرپور» مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایرانی خود نوشت: با وجود قطعی حدود ۴۰ درصد از ظرفیت ورودی اینترنت بین‌الملل در خاک کشورهای همسایه، با تمهیدات شرکت ارتباطات زیرساخت در توزیع ترافیک اینترنت بین‌الملل از سایر مسیرها، تنها کمتر از نیمی از این افت در شبکه ارتباطی کشور دیده می‌شود.

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: این اختلال به‌زودی برطرف خواهد شد.

 

شرکت ارتباطات زیرساخت:‌ وضعیت اینترنت بین‌الملل عادی شد

شرکت ارتباطات زیرساخت روز چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ در اطلاعیه ای تصریح کرد:‌ بخش عمده‌ای از لینک‌های اینترنت بین‌الملل که به دلیل قطعی فیبرنوری در خاک کشورهای همسایه دچار افت ترافیک شده بود در وضعیت نرمال قرار گرفت.

 

در اطلاعیه‌ این شرکت به این نکته اشاره شد که ایجاد ظرفیت‌های پشتیبان در دو سال گذشته باعث شد با وجود قطعی گسترده لینک‌های بین الملل با ظرفیت بیش از ۴ ترابیت بر ثانیه، کمترین تاثیر در سرویس های مورد استفاده مردم کشور بوجود آید و هم اکنون هیچ افت ترافیکی در شبکه به دلیل قطعی لینکهای بین الملل وجود ندارد و وضعیت ارتباطات نرمال است.

 

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋