🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شاگرد طلافروشی و سارق ۲ کیلو طلا

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲ کیلوگرم طلای مسروقه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: حوالی ظهر ۳۰ آذر ماه سال جاری و در زمان تعطیلی بازار طلافروشان شهر کرمان، وقوع سرقت حجم زیادی طلا از یک طلافروشی به پلیس گزارش و بلافاصله نزدیکترین واحد گشت انتظامی و تیمی از پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در بازار شهر مشخص شد از یک طلافروشی حدود ۲ کیلوگرم طلا به سرقت رفته است که در این رابطه ماموران ضمن جست و جو در محدوده و معابر اطراف این طلافروشی، محل وقوع سرقت را نیز با ریزبینی و تکنیک‌های خاص پلیسی واکاوی کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی در رابطه با این سرقت با انجام بازدید‌های میدانی و اقدامات پلیسی خیلی زود به نتیجه رسید و مدارک مستدلی از دست داشتن فردی به هویت معلوم در این سرقت حاصل و در ادامه مشخص شد این فرد که قبلا شاگرد مغازه طلافروشی بوده در این سرقت دست داشته است.

سردار ناظری گفت: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با تکمیل تحقیقات خود مخفیگاه این فرد را شناسایی و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که خوشبختانه در بازدید از منزل این متهم ۲۹ قطعه طلای مسروقه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف و بر اساس اعترافات وی شخص دیگری نیز که با او در انجام سرقت همکاری داشته، شناسایی و دستگیر شد.

زمین خواری ۱۰ میلیاردی در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۲ زمین به مساحت ۵۰۰ متر مرب به ارزش ۱۰ میلیارد که به صورت غیرقانونی تصرف وبه یک شهروند فروخته شده بود به اموال دولتی بازگردانده شد.

 سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر اینکه دو قطعه زمین به مساحت ۵۰۰ متر مربع در شهر کرمان خریده و متوجه شده از اراضی دولتی هستند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اخذ استعلامات و بررسی اسناد و مدارک موجود و با انجام پیگیری‌های بعدی این دو قطعه زمین که از سوی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد قیمت شده بود را به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان بازگرداندند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋