بزمینه

بزمینه

توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهترین طلافروشی ها و جواهرسازی های تهران

خرید طلا و جواهرات کاری پرریسک است. اگر حلقه ازدواج شما قرار است سالیان سال همراه شما باشد، باید کیفیت و ظاهری شکیل داشته باشد. برای مشاهده لیست بهترین طلافروش ها، جواهری ها و جواهرسازان، مشاهده مدل ها، سفارش و خرید جواهر، سرویس طلا و نقره، انگشتر، گردنبند و... با بزمینه همراه باشید.

برای مشاهده لیست کامل، لینک رو به رو را ببینید: بهترین طلافروشی ها

 

. . .

 

جواهری نیک نژاد

جواهري نیک نژاد به شکل مستقيم توليد كننده طلا و جواهر هستند و واسطه‌اي میان مشتری و فروشنده وجود ندارد، بنابراین با مناسب‌ترین هزینه، شیک‌ترین محصولات را ارائه می‌دهند. در دفتر كارگاه توليدي جواهری نیک نژاد امكان پذیرایی از مشتریان وجود دارد تا از كيفيت و ظرافت کالا مطمئن شوند و طبق سلیقه و نظر خود انتخاب کنند. از کل مراحل ساخت محصول لایو گرفته و برای مشتری فرستاده می‌شود، بنابراین هرگونه تغییراتی که مایل هستند اعمال می‌شود. نتيجه كار را به صورت طراحي سه بعدي می‌توان مشاهده کرد. طلا و جواهر نیک نژاد با سالها تجربه و نام نیک در بازار 15 خرداد غربی تهران واقع شده است که طبق هر سلیقه‌ای بهترین محصول را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد

 

 

 

حلقه کوروش

گالری طلا و جواهر حلقه کوروش از معدود گالری‌های واقع در بازار 15 خرداد است که در آن می‌توانید چشم‌نوازترین طرح‌های خاص را مشاهده کنید. گالری حلقه کوروش آماده برای سفارش گیری هرگونه طرح و مدل طلا و جواهر می‌باشد که مثالش را در دیگر گالری‌ها نمی‌توانید بیابید. گالری حلقه کوروش بهترین کیفیت را با نازل‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. جلب اعتماد مشتری و حفظ آن از مهمترین اهداف حلقه کوروش می‌باشد.
1. سفارش انواع حلقه ست
2. سفارش انواع انگشتر مردانه و زنانه
3. سفارش انواع سرویس اسپرت و عروسی
4.قبول انواع طرح‌های ژورنالی طبق سلیقه مشتری

 

 

 

 

جواهری نایس

جواهری نایس واقع در بازار بزرگ تهران، خیابان ناصرخسرو یکی از بهترین و برترین کارگاه های جواهر سازی و جواهر فروشی های تهران است. شما با مراجعه به جواهری نایس میتوانید با بهترین قیمت، بهترین کیفیت را داشته باشید و مدیریت این مجموعه جناب آقای خبزی همیشه به همه تاکید میکنند که اول طرح مد نظر خود را از همه جا قیمت بگیرند و بعد به نایس مراجعه کنند. چرا؟ زیرا به جرات میتوان گفت که با هزینه خرید یک انگشتر میتوانید در جواهری نایس دو انگشتر با همان کیفیت و زیبایی تهیه کنید زیرا مجموعه نایس تولید کننده است و شما هر مدل که در نظر داشته باشید را میتوانید سفارش دهید.
در یک کلام با انتخاب جواهری نایس دیگر هیچ وقت از هیچ مغازه دیگری خرید نخواهید کرد. زیرا بهترین سرویس ها و انگشتر نشان و حلقه ازدواج را با نازل ترین قیمت ممکن میتوانید از جواهری نایس تهیه کنید.

جواهرات سروش

طلا و جواهر سروش با تولید جواهرات خاص و مدرن، با کیفیت بالا یکی از لوکس‌ترین جواهری‌های تهران می‌باشد.
جواهری سروش با سالها تجربه در ساخت طلا و جواهر ترکیبی از هنر، رنگ و جواهر را به زیبایی هرچه تمام‌تر به نمایش می‌گذارد.

 

 

جواهری طرابادی

جواهری طرابادی در بازار تهران واقع شده است که طبق سلیقه و سفارش مشتری ناب‌ترین طلا و جواهر را با نازل‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. جواهری طرابادی کارشناس رسمی GIA در آمریکا میباشد و با آمیزه‌ای از دانش و هنر خود زیباترین طرح‌ها را می‌آفریند. و محصولات خود را در سطحی بالاتر از جواهرات خارجی عرضه می‌کند.
ویژگیهای جواهری طرابادی:
1. ساخت و طراحی محصولات طبق سلیقه مشتری
2. قیمت بسیار مناسب
3. کارشناس رسمی GIA در آمریکا
4. مهارت در کار و تلاش برای جلب اعتماد مشتری
5. ساخت انواع ست‌های مردانه و زنانه
6. جدیدترین طرح‌های ژورنالی حلقه

 

 

 

جواهرات دج

 

 

 

 

بزمینه
بزمینه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋