🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

داشتن برگه تردد زرد رنگ شرط عبور از محدودیت های کرونایی

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از ساری ، سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: در نشست ستاد مقابله با کرونا مازندران مصوب شد، تنها خودرو‌هایی که دارای برگه تردد زرد رنگ هستند، می‌توانند از محدودیت‌های کرونایی عبور کنند.

او افزود: تعدد و تعداد بالای مجوز‌های صادر شده در استان برای تردد خودرویی سبب شده تا نیرو‌های پلیس سرگردان و خسته شوند.

سرهنگ بیگلری گفت: ستاد مقابله با کرونا مازندران از اول آذر ماه همزمان با آغاز اجرای طرح محدودیت‌های جامع کرونایی برای تردد خودرویی در استان چند نوع مجوز مصوب کرده بود.

او افزود: یک نوع مجوز برای خودرو‌های بومی دارای پلاک غیربومی تعریف شده بود که فرمانداری‌ها با دریافت مدارک صادر می‌کردند.

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: نوع دوم مجوز برای حل مشکلات تردد کارکنان، کارگران تولیدی و صنعتی و همچنین کارگران فصلی ساختمانی و کشاورزی بود که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت متولی صدور آن شدند. علاوه بر این استانداری نیز در صورت درخواست دستگاه‌های دیگر و با تشخیص جاماندگی اقدام به صدور مجوز می‌کرد.

او افزود: از ابتدای آذر ماه همزمان با تصمیم و ابلاغ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا مازندران، پلیس در ۵۷ نقطه از استان تیم‌های خود را به صورت شبانه روزی مستقر کرد، اما مهم‌ترین مشکل در این مدت مجوز‌های زیادی بود که در اختیار رانندگان خودرو قرار داشت.

بیگلری گفت: انگار همه صاحبان خودرو در مازندران به طرق مختلف مانند کارت شناسایی، برگه‌های ماموریت اداری یا برگه‌های مخصوص تردد از دستگاه‌های مختلف مجوز تردد در شرایط کرونایی اخذ کرده بودند.

او افزود: شهروندانی که برگه تردد زرد رنگ دارند باید آن را روی شیشه جلو سمت راست خودرو نصب کنند، چون پلیس فقط با دیدن این برچسب اجازه ورود به داخل شهر‌ها را می‌دهد در غیر این صورت خودرو به مدت یک ماه متوقف و اعمال قانون جریمه می‌شود.

سرهنگ بیگلری گفت: از امروز سختگیری‌ها در اعمال محدویت‌های تردد خودرویی در شهر‌های مختلف مازندران به ویژه در شهر‌های وضعیت قرمز تشدید می‌شود و با هیچ کس هم تعارف نداریم، داشتن هرگونه برگه ماموریت اداری، کارت‌های مختلف نیز اصلا ملاک ورود و خروج محسوب نمی‌شود و پلیس اصلا توجهی به این مدارک نمی‌کند.

جریمه ۵۴ هزار دستگاه خودرو

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: از این پس فقط مجوز‌های زرد رنگ صادره از استانداری ملاک عبور قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: ۵۴ هزار نفر از رانندگان خودرو‌های مختلف از ابتدای آذر ماه تا کنون به علت عدم رعایت مصوبه کرونایی در استان اعمال قانون شده اند.

او افزود: ۴۶ هزار و ۶۰۰ نفر از این رانندگان، متخلفانی بودند که محدودیت تردد شبانه را رعایت نکردند و بعد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد تردد داشتند.

سرهنگ بیگلری گفت: ۲۲۴ هزار دستگاه خودرو از ابتدای آذر ماه تا کنون از ۶ نقطه ورودی مازندران به مبدا حرکتشان بازگشت داده شدند و اجازه ورود به استان نیافتند.

رییس پلیس راهور مازندران از شتاب بخشیدن به نصب دوربین‌های هوشمند ثبت تخلفات در شهر‌های استان خبر داد و افزود: در حال حاضر نصب دوربین ثبت تخلفات هوشمند در ۱۹۷ نقطه از شهر‌های مختلف مازندران جانمایی و با همکاری نماینده فرماندار و نماینده راهور نقاط نصب دوربین ثبت تخلف هوشمند نهایی شده است.

سرهنگ بیگلری: در حال حاضر در ۲۳۹ نقطه از شهر‌های استان دوربین نظارتی هم فعال است و لینگ این دوربین‌ها به اداره راهور چهار شهرستان بابل، آمل، محمودآباد و ساری متصل است و در این دوربین‌ها اگر تخلف رانندگی هم مشاهده شود، مالکان خودرو به صورت دستی توسط پلیس راهور جریمه می‌شوند و پیامک برایشان ارسال خواهد شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋