به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از همدان ،علیرضا بابایی مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان در این خصوص گفت: با توجه به ضرورت رعایت دستورالعملهای بهداشتی و تسهیل در امور مراجعان فرمانداری همدان، از روز شنبه ۲۰ دی ماه درخواست مجوز ترددهای ضروری صرفا به صورت الکترونیک از متقاضیان گرفته میشود.
او افزود: متقاضیانی که نیاز به مجوز تردد ضروری از شهرستان همدان به سایر شهرستانها (با وضعیت نارنجی و قرمز) دارند با مراجعه به درگاه اینترنتی به نشانی www.hamedan-taradod.ir نسبت به ثبت درخواست و مستندات خود اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.
این مسئول اظهار داشت: اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی می شود و حداکثر پس از ۲۴ ساعت مراتب تأیید یا رد درخواست برای متقاضیان از طریق پیامک ارسال خواهد شد.
بابایی اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا مجوز ترددهای ضروری در چهار گروه پزشکی، قضایی، اداری و خدماتی و صرفا با ارائه مدارک معتبر صادر میشود.
او ادامه داد: در سایر مواردی که امکان تردد و انجام امور متقاضی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی میسر باشد، مجوز تردد صادر نخواهد شد.
مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان ابراز داشت: مجوز تردد صرفا برای عزیمت به شهرستانهای با وضعیت نارنجی و قرمز صادر میشود و تردد ضروری بین شهرستانهای با وضعیت زرد بلامانع است.
او افزود: برای اطلاع از وضعیت شیوع کرونا (زرد، نارنجی و قرمز) هر شهرستان با فرمانداری شهرستان مقصد تماس بگیرید.
بابایی گفت: تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در شهر همدان همچنان محدودیت دارد و متقاضیان ترددهای ضروری میتوانند از طریق همین سایت نسبت به ثبت درخواست، ارائه مستندات و دریافت مجوز اقدام کنند البته حدودیتهای تردد شامل خودروهای عمومی، امدادی، درمانی و تاکسیها نمیشود.
ج
پاسخ ها