🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اینچه درگاهی: هیئت ژیمناستیک استان تهران به یک مدیریت قوی نیاز دارد

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران درباره مسائل مختلف این رشته ورزشی توضیحاتی داد.

زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی اخبار ، درباره برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی اظهار داشت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مراسم از طرف فدراسیون ژیمناستیک مراسمی برگزار شد. در این مراسم از تابلوی جدید آکادمی ژیمناستیک که به نام سردار سلیمانی مزین شده نیز صورت گرفت. این سالن ۲۴ ساعت بعد از شهادت سردار سلیمانی به نام این شهید بزرگوار تغییر نام داد و اولین مکانی است که به نام این شهید تغییر نام پیدا کرد.

او در خصوص دلیل برگزاری این مراسم از سوی فدراسیون ژیمناستیک، عنوان کرد: فکر می‌کنم دِینی است بر گردن همه ما در خصوص شهیدان مخصوصا شهید سلیمانی وجود دارد. زنده نگه داشتن نام این شهدا و ترویج و تکرار نام این افراد در جامعه وظیفه افرادی است که بعد از آن‌ها فعلا باقی مانده‌اند.

اینچه درگاهی در زمینه دلایل محبوبیت سردار سلیمانی بین ورزشکاران، گفت: فکر می‌کنم تواضع، دلاوری و شجاعت او بوده است. البته سردار سلیمانی صفات خوب زیادی دارند اما او روحیه خاکی و متواضعی داشت.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مورد برگزاری مسابقات داخلی، بیان کرد: با توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی برنامه‌ها و کلاس‌های حضوری طبیعتا برگزار خواهد شد. مجوز برگزاری کلاس‌های حضوری در یکی ۲ روز اخیر کتبی به دست ما رسید و به امید خدا کلاس‌های حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آغاز خواهد شد.

او افزود: دور اول اردوی تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در مسابقات جام جهانی باکو و قطر از چند روز آینده به صورت حضوری آغاز می‌شود. ما البته چند دوره اردوی آنلاین داشتیم. یک هفته ورزشکاران تعطیل خواهند بود و سپس اردوی همراه با ختم به اعزام را خواهیم داشت.

اینچه درگاهی درباره وضعیت ژیمناستیک بانوان، گفت: ما برای تصویب پوشش موفق شدیم از فدراسیون جهانی مصوبه حضور زنان در مسابقات با حجاب اسلامی را بگیریم. جلسات متعددی را با وزارت ورزش داشته ایم و به توافق‌های خوبی هم رسیده ایم. فکر می‌کنم حدود ۹۰ درصد از کار تصویب پوشش بانوان برای شرکت در شاخه آکروژیم طی شده و منتظر نامه نهایی وزارت ورزش هستیم. بازدیدهای میدانی صورت گرفته و اگر شرایط مهیا باشد در ابتدای تابستان اولین شرکت بانوان در مسابقات «ژیمناستیک برای همه» در پرتغال خواهد بود.

او در خصوص نارضایتی ورزشکاران از هیئت استان‌ها به خصوص تهران، گفت: فکر می‌کنم استان تهران به یک مدیریت قوی نیاز دارد. ما در انتظار انتخابات هیئت استان تهران هستیم و امیدوارم با انتخاب فردی شایسته، مدیر و مدبر مشکلات زیادی که در استان تهران وجود دارد، برطرف شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋